Mielenterveys Oon nyt alkanu ajatella että voisin avautua mun ongelmista ystävälle

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
En oo erinäisistä syistä oo voinut kertoa kenellekään mistään liittyen mun mt ongelmiin (ja se syy on siis sellanen, että en ole oikeesti voinut eikä vaan se että en olisi halunnut/kyennyt henkisesti). Lähiaikoina oon kuitenki miettinyt että H:n ois hyvä tietää ihan kaiken varalta, koska koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu seuraavaksi. Sinänsä mä voisin hänelle kertoa, koska hän ei liiku samoissa porukoissa mun tuttujen kanssa. Tähän mennessä olen kertonut "vapaaehtoisesti" vain entiselle kaverille vähän absurdimmassa tilanteessa (tein siitä tänne joskus yhden keskustelun).

Mietin vähän että jos alkaisin vaan selittämään kaikkea niin luultavasti mun puheesta puuttuisi punainen lanka enkä pääsisi asiasta toiseen, joten voisin mahdollisesti kirjottaa "kirjeen", jonka sitten antaisin hänelle. Ongelmaksi muodostuu se, että kummallakin on melko paljon kiireitä eikä meillä juurikaan ole aikaa nähdä. Haluaisin kuitenkin antaa tän kirjeen livenä, koska sillon ois ehkä vähän helpompi käsitellä asiaa ylipäätään

Miltä toi kirjeidea kuulostaa tai onko jollain jotain parempia ideoita?
 
Ylös Pohja