Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oon pessy hiukset viimeks maanantaina..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 141873" data-attributes="member: 474"><p>Oon niiiin kade sellasille, jotka voi pestä hiukset harvoin! </p><p>Itellä on päänahas seborrooinen ekseema, joka on pahentunu mielenterveysongelmien takia ja pesen hiukset joka toinen/joka päivä riippuen siitä, mikä tilanne päänahas sillä hetkellä on</p><p></p><p>En voi sanoo olevani ekspertti, mutta oon tutkinu tätä jonki verran. Jos päänahka kutiaa, se voi johtuu kuivuudesta tai rasvasuudesta (kyllä, rasvasuuskin tuntuu joskus kutinana ja hilseilynä). Kuivuuteen tarvis kosteuttavan ja hellävarasen shampoon, rasvasuuteen tommosen h&s tyylisen voimakkaan hilseshampoon. Muita kutinaan auttavii juttui on hiusharjojen säännöllinen pesu, hiusten kuivaaminen suihkun jälkeen ja päänahkaa hoitavien tuotteiden käyttö. Kuivaan päänahkaan auttaa pesuvälin pidennys, mutta rasvasuuden takii oireilevan päänahan pesua ei saa pidentää, vaan se rasvasuus pitää pestä pois, jottei kerry ja sitä kautta ala kutittaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 141873, member: 474"] Oon niiiin kade sellasille, jotka voi pestä hiukset harvoin! Itellä on päänahas seborrooinen ekseema, joka on pahentunu mielenterveysongelmien takia ja pesen hiukset joka toinen/joka päivä riippuen siitä, mikä tilanne päänahas sillä hetkellä on En voi sanoo olevani ekspertti, mutta oon tutkinu tätä jonki verran. Jos päänahka kutiaa, se voi johtuu kuivuudesta tai rasvasuudesta (kyllä, rasvasuuskin tuntuu joskus kutinana ja hilseilynä). Kuivuuteen tarvis kosteuttavan ja hellävarasen shampoon, rasvasuuteen tommosen h&s tyylisen voimakkaan hilseshampoon. Muita kutinaan auttavii juttui on hiusharjojen säännöllinen pesu, hiusten kuivaaminen suihkun jälkeen ja päänahkaa hoitavien tuotteiden käyttö. Kuivaan päänahkaan auttaa pesuvälin pidennys, mutta rasvasuuden takii oireilevan päänahan pesua ei saa pidentää, vaan se rasvasuus pitää pestä pois, jottei kerry ja sitä kautta ala kutittaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oon pessy hiukset viimeks maanantaina..
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja