Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
320
Reaktioarvo
184
Tuntuu muuten tosi tyhjältä. Oon aika suorituskeskeinen ihminen ja oon ihan nuoresta pitäen elänyt aina seuraavaa etappia kohti mennen. Nyt mulla ei ole enää mitään mitä kohti pyrkiä.

En koskaan kuvitellut että tällainen hetki tulisi jo 28-vuotiaana.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
320
Reaktioarvo
184
Mitä tavoitteita olet saavuttanut?
Laskin tähän jo sen että valmistun maisteriksi syyskuussa ja pääsin jo tänä kesänä töihin oman alani tavoitelluimmalle työnantajalle. Pieneen toimipaikkaan, mutta pääsin kuitenkin. Mun lapsiluku on täynnä. Mulla on koira. Oon värjännyt hiukseni jokaisella mahdollisella värillä. Oon ollut pitkässä parisuhteessa ja avoliitossa. Oon tavannut idolini, kokeillut lapsuuden unelmaharrastusta, hankkinut kauan unelmoimani lävistyksen ja laihduttanut normaalipainoon.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
320
Reaktioarvo
184
Tietysti vois tavoitella sitä että osais tuolla töissään jotain tehdäkin
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
26
Reaktioarvo
20
En tiiä, mut tää inspiroi mua jotenkin! Täytän 28 tänä vuonna ja oon kokenut jonkinlaista ikäkriisiä. Ehkä mun pitäis vaan nauttia siitä, että on paljon tavoitteita joita voin saavuttaa 🤔 Niin ja siis ihan superhienoa, miten paljon oot saavuttanut! Mulla on kunnon lista vielä mitä kaikkea haluan tehdä ja se pääosin stressaa hirveesti 😂
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
938
Reaktioarvo
717
En tiiä, mut tää inspiroi mua jotenkin! Täytän 28 tänä vuonna ja oon kokenut jonkinlaista ikäkriisiä. Ehkä mun pitäis vaan nauttia siitä, että on paljon tavoitteita joita voin saavuttaa 🤔 Niin ja siis ihan superhienoa, miten paljon oot saavuttanut! Mulla on kunnon lista vielä mitä kaikkea haluan tehdä ja se pääosin stressaa hirveesti 😂
Mä täytän ens kuussa 25 ja mun ikäkriisi käy ihan ylikierroksilla myös :D jotenkin muka tuntuu että elämä on ohi eikä mitään uutta voi tehdä, vaikka noi on vaan typeriä ajatuksia :’)
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
320
Reaktioarvo
184
Mä täytän ens kuussa 25 ja mun ikäkriisi käy ihan ylikierroksilla myös :D jotenkin muka tuntuu että elämä on ohi eikä mitään uutta voi tehdä, vaikka noi on vaan typeriä ajatuksia :’)
Mä itse mietin aina, että entä jos elän vaikka 110-vuotiaaksi? Mulla on vielä 82 vuotta elämää jäljellä. Aika alussa tässä vielä ollaan.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
320
Reaktioarvo
184
En tiiä, mut tää inspiroi mua jotenkin! Täytän 28 tänä vuonna ja oon kokenut jonkinlaista ikäkriisiä. Ehkä mun pitäis vaan nauttia siitä, että on paljon tavoitteita joita voin saavuttaa 🤔 Niin ja siis ihan superhienoa, miten paljon oot saavuttanut! Mulla on kunnon lista vielä mitä kaikkea haluan tehdä ja se pääosin stressaa hirveesti 😂
Mulla on kyllä kanssa se kriisi, mutta lähinnä ulkonäön suhteen... Hirveät rypyt ilmestyneet silmäkulmiin 🥲

Maahan siis kanssa on aina stressannut hirveästi se, etten ehdi saavuttaa ja kokea asioita ja siksi oon kiirehtinyt kaiken kanssa. Nyt sitten ollaankin tällaisessa pisteessä.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
320
Reaktioarvo
184
Nyt kyllä pohdin että josko alkaisin säästää omistusasuntoa varten mutta en tiedä haluanko ikinä sellaista.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
938
Reaktioarvo
717
Mä itse mietin aina, että entä jos elän vaikka 110-vuotiaaksi? Mulla on vielä 82 vuotta elämää jäljellä. Aika alussa tässä vielä ollaan.
Siis mun pitäs myös opetella ajattelemaan noin. Ihan yhtä hyvin voin olla villi ja menevä ja elää täyttä elämää 80-vuotiaana. Ois sääli jos sillon 100-vuotiaana joutuu miettimään, että kun nuorena ei tullut saavutettua niitä haaveita mitä oli.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,191
Reaktioarvo
8,526
Siis mun pitäs myös opetella ajattelemaan noin. Ihan yhtä hyvin voin olla villi ja menevä ja elää täyttä elämää 80-vuotiaana. Ois sääli jos sillon 100-vuotiaana joutuu miettimään, että kun nuorena ei tullut saavutettua niitä haaveita mitä oli.
Ehkä voit, mutta todennäköisesti et voi elää täyttää elämää 80-vuotiaana. 80-vuotiaana kehosi on rapistunut jo 55 vuoden ajan, eli sillä ei paljoa juhlita, ellei jo nyt ala pitämään kunnostaan huolta.
 
Ylös Pohja