Seurustelu Oon seurustellu sen kanssa jo 2 kk

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
En oo koskaa älynny sillai et miks ihimiset korostaa jotai kuukausipäiviä eikä me T:n kanssa nii tehäkkää, lähinnä kumpiki oli vaa eilen sillai "ai hei niinkö pitkään ollaan oltu" xD Mut nyt ehkä jotenki saan siitä ajatusmaailmasta kiinni ku ei tää oo tuntunu miltää kahelta kuukaudelta ku korkeintaa vaa viikolta :'D
Tai siis en oikee ossaa selittää nyt jotenki sanoilla ku oon nii väsyny näin aamusta mut siis kai siinä kuukausipäivässä on ainaski jottai hienoo et sen ainaski niin sanotusti huomaa vaikka ei juhlisikaan :D
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Me ollaan oltu yhdessä yli 6 vuotta ja tuntuu edelleen kuin oltaisiin tavattu juuri äsken. Vaikkei mikään olekaan elämässä enää samalla tavalla kuin silloin ja on yhteinen osoite ja yhteinen lapsi.
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
Jokainen haluaa joko juhlistaa tai tehdä jotain spessumpaa kuukausipäivinä, jokainen tyylillään:) Minä ja poikaystäväni tykätään juhlistaa ja enemmän hän on innoissaan niistä :) me ollaan tunnettu kohta 5 kk :)
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Me ollaan tehty satunnaisesti jotain tiettyinä kuukausipäivinä ja vuosipäivänä jos ne on tuntunut sopivan merkitykselliseltä, usein tosin vähän käytetty tavallaan vaan hyvänä syynä tehdä jotain siistiä mitä olisi kiva tehdä. Nyt kun on yli vuoden ollut niin ne ei tunnu tietenkään enää samalta :D
 
Ylös Pohja