Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Oonko ainoa joka ei yksinkertaisesti pysty katsomaan kauhuelokuvia?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Totenkopf" data-source="post: 66189" data-attributes="member: 92"><p>Vielä tähän lisään, että olenkohan jotenkin paatunut persoona kun olen ollut juurikin kauhufanaatikko jo kauan aikaa ja nähnyt kauhuleffoja ihan liian nuorena lapsena mutta mikään ei tunnu oikein miltään. Moni kauhuelokuva on aika pitkälti vaan gorea tai muuta erittäin veristä väkivaltaa, mutta sitten varsinkin nämä uudet psykologiset kauhuleffat nojaa mielestäni vähän liikaa niihin jumpscene hetkiin ja jos jotain elementtiä käytetään liikaa niin se menettää tavallaan tehonsa.</p><p></p><p>Mielestäni nykyään ei tehdä enää niin hirveästi kovin hyviä elokuvia, Kirottu sarjasta tosin tykkäsin ja mielestäni se on hyvin toteutettu eikä siinä ole liiaksi mitään cgi sotkua tai tylsiä hahmoja. Muistan kun Demissä aikoinaan kuvattiin elokuvia Ring ja Paranormal activity</p><p>elokuvia todella pelottaviksi, mutta minulla ei ollut ongelmia katsoa niitä. Tosin monesta ns ei kauhuelokuvasta on tullut hieman jälkikäteen ahdistava olo kuten luokka 1984 ja Narc koska ne ovat teemoiltaan todella synkkiä ja jotenkin aidontuntuisia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Totenkopf, post: 66189, member: 92"] Vielä tähän lisään, että olenkohan jotenkin paatunut persoona kun olen ollut juurikin kauhufanaatikko jo kauan aikaa ja nähnyt kauhuleffoja ihan liian nuorena lapsena mutta mikään ei tunnu oikein miltään. Moni kauhuelokuva on aika pitkälti vaan gorea tai muuta erittäin veristä väkivaltaa, mutta sitten varsinkin nämä uudet psykologiset kauhuleffat nojaa mielestäni vähän liikaa niihin jumpscene hetkiin ja jos jotain elementtiä käytetään liikaa niin se menettää tavallaan tehonsa. Mielestäni nykyään ei tehdä enää niin hirveästi kovin hyviä elokuvia, Kirottu sarjasta tosin tykkäsin ja mielestäni se on hyvin toteutettu eikä siinä ole liiaksi mitään cgi sotkua tai tylsiä hahmoja. Muistan kun Demissä aikoinaan kuvattiin elokuvia Ring ja Paranormal activity elokuvia todella pelottaviksi, mutta minulla ei ollut ongelmia katsoa niitä. Tosin monesta ns ei kauhuelokuvasta on tullut hieman jälkikäteen ahdistava olo kuten luokka 1984 ja Narc koska ne ovat teemoiltaan todella synkkiä ja jotenkin aidontuntuisia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Oonko ainoa joka ei yksinkertaisesti pysty katsomaan kauhuelokuvia?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja