Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Oonko ainut, joka haluu etäopetukseen tai -töihin?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 84579" data-attributes="member: 89"><p>Oon siis tos eilisest lähtien ollut koulun takii aika alla päin. Mua alko hermostuttaa viikonloppuna pidettävät, meidän koulun ekat bileet, ja tääl asuntolas on alkanut lähipäivinä olee levotonta. :/ </p><p></p><p>Ja siis noi viikonlopun bileet ovat ekat mun ns. "ryyppybileet". En aio siellä paljoa juoda kuitenkaan. Pelottaa se, että jos siellä on kauheet paineet jäätävälle ryyppäämiselle (ketään ei sääntöjen mukaisesti pakoteta ryyppäämään, mut tuntuu siltä, että sosiaaliset normit pakottais semmoseen). Oon oppilaskunnassa järkkäämässä näit bileitä, ja siel mietittiin eilen, oisko jääkappi hyvä sinne tuoda, jos porukka alkaa kunnon annoksia juomista tuoda. Tuli siis tosta semmonen olo, että näistä bileistä tulis kauheen levottomat ja et tyypit alkais käydä ajan mittaan siel arvaamattomaks ja pelottavaks. :c Ja siis pelkään kyl humalaisia ihmisiä, kun he ovat useimmiten äänekkäitä ja saattavat tulla käsiksi. Mua on ahdistellut yks humalainen tyyppi kerran niin, että siitä on jonkinlaiset traumat jäänyt.</p><p></p><p>Meidän ope sanoi, että viime vuonna kun oli lukuvuosi suurimmaks osaks etänä, niin suurin osa oppilaista muutti porukoilleen tai muualle, ja noin kymmenen oppilasta jäi asuntolaan. Tuli siis tosta semmonen olo, että täällä voisi olla rauhallisempaa, jos olis etäopiskelun aika taas. Tietty johtuu siitä että millasta porukkaa tänne jää. </p><p></p><p>Mut siis kaiken kaikkiaan on alkanut mua sosiaalisesti ahdistaa, että aattelisin etäopintojen rauhoittavan sitä. :/ Kumma hehkuttaa etäopintoja, kun aina oon ennen niitä vihannut. :D Mut mitä mieltä ootte, haluisitteks tekin jostain syystä mennä takas etäkouluun tai -töihin?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 84579, member: 89"] Oon siis tos eilisest lähtien ollut koulun takii aika alla päin. Mua alko hermostuttaa viikonloppuna pidettävät, meidän koulun ekat bileet, ja tääl asuntolas on alkanut lähipäivinä olee levotonta. :/ Ja siis noi viikonlopun bileet ovat ekat mun ns. "ryyppybileet". En aio siellä paljoa juoda kuitenkaan. Pelottaa se, että jos siellä on kauheet paineet jäätävälle ryyppäämiselle (ketään ei sääntöjen mukaisesti pakoteta ryyppäämään, mut tuntuu siltä, että sosiaaliset normit pakottais semmoseen). Oon oppilaskunnassa järkkäämässä näit bileitä, ja siel mietittiin eilen, oisko jääkappi hyvä sinne tuoda, jos porukka alkaa kunnon annoksia juomista tuoda. Tuli siis tosta semmonen olo, että näistä bileistä tulis kauheen levottomat ja et tyypit alkais käydä ajan mittaan siel arvaamattomaks ja pelottavaks. :c Ja siis pelkään kyl humalaisia ihmisiä, kun he ovat useimmiten äänekkäitä ja saattavat tulla käsiksi. Mua on ahdistellut yks humalainen tyyppi kerran niin, että siitä on jonkinlaiset traumat jäänyt. Meidän ope sanoi, että viime vuonna kun oli lukuvuosi suurimmaks osaks etänä, niin suurin osa oppilaista muutti porukoilleen tai muualle, ja noin kymmenen oppilasta jäi asuntolaan. Tuli siis tosta semmonen olo, että täällä voisi olla rauhallisempaa, jos olis etäopiskelun aika taas. Tietty johtuu siitä että millasta porukkaa tänne jää. Mut siis kaiken kaikkiaan on alkanut mua sosiaalisesti ahdistaa, että aattelisin etäopintojen rauhoittavan sitä. :/ Kumma hehkuttaa etäopintoja, kun aina oon ennen niitä vihannut. :D Mut mitä mieltä ootte, haluisitteks tekin jostain syystä mennä takas etäkouluun tai -töihin? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Oonko ainut, joka haluu etäopetukseen tai -töihin?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja