Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Oonko mää itsekäs tai liian omistushaluinen tai jotain ku suutun tästä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 41792" data-attributes="member: 16"><p>Oonhan mää monesti kysynyt et miks se ei vastaa ja et mitä se oikeen tekee ja oon sanonu et jos sitä ei kiinnosta puhua nii sanois vaan suoraan. Se kuitenki aina sanoo et se haluu puhua mun kanssa.</p><p>Tällä kertaa se ku se ei ollu mulle viestiä laittanu vaikka oli luvannu nii siihen syynä oli se et se kuulemma oli keilaamassa illalla. Olin vähän sillee et nii illalla, mikä pakko se sillon on vaan jutella mut en mää sitä sille sanonu.</p><p></p><p>Kyllä mää aika hyvin sen asioista tiiän, huomaan aika helposti jos sillä ei oo kaikki hyvin ja aina kyselen et onks kaikki ok ja miten mennee ja tälleen. Se myös ite hyvin usein kertoo ihan omasta aloitteestaan et jos on jotaki käyny tai sillä on muuten vaan huono olo tai jotain.</p><p>Se on käyttäytyny viestien välityksellä etäisesti monta kuukautta, mikä on mun mielestä outoo ku jos me tavataan kasvotusten nii se sillon käyttäytyy ihan normaalisti ja tulee tunne et kaikki on hyvin.</p><p></p><p>Kiva että olet tuota mieltä, ku jotenki itsestä tuntuu että on väärin olla vihanen :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 41792, member: 16"] Oonhan mää monesti kysynyt et miks se ei vastaa ja et mitä se oikeen tekee ja oon sanonu et jos sitä ei kiinnosta puhua nii sanois vaan suoraan. Se kuitenki aina sanoo et se haluu puhua mun kanssa. Tällä kertaa se ku se ei ollu mulle viestiä laittanu vaikka oli luvannu nii siihen syynä oli se et se kuulemma oli keilaamassa illalla. Olin vähän sillee et nii illalla, mikä pakko se sillon on vaan jutella mut en mää sitä sille sanonu. Kyllä mää aika hyvin sen asioista tiiän, huomaan aika helposti jos sillä ei oo kaikki hyvin ja aina kyselen et onks kaikki ok ja miten mennee ja tälleen. Se myös ite hyvin usein kertoo ihan omasta aloitteestaan et jos on jotaki käyny tai sillä on muuten vaan huono olo tai jotain. Se on käyttäytyny viestien välityksellä etäisesti monta kuukautta, mikä on mun mielestä outoo ku jos me tavataan kasvotusten nii se sillon käyttäytyy ihan normaalisti ja tulee tunne et kaikki on hyvin. Kiva että olet tuota mieltä, ku jotenki itsestä tuntuu että on väärin olla vihanen :/ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Oonko mää itsekäs tai liian omistushaluinen tai jotain ku suutun tästä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja