Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Oonko mää itsekäs tai liian omistushaluinen tai jotain ku suutun tästä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Girlofpunk" data-source="post: 41829" data-attributes="member: 138"><p>itse tein vittumaisesti samankaltaisen tilanteen. </p><p></p><p>mulla oli tämmönen yksityinen snäppiryhmä jossa jäsenenä oli 4<em> MULLE </em>tärkeintä naispuolista kaveria joiden kanssa pystyin puhumaan mistä vaan. </p><p>kuten huomaatte lauseesta, oli tämmönen ryhmä. </p><p></p><p>se oli semmonen mihin pystyin laittaa näille mun frendeille yhteisesti videoo jos halusin avautua jostakin asiasta. koin että näin oli helpompi kommunikoida heidän kanssaan eikä tarvinnut yksitellen selitellä asioita. </p><p></p><p>noo tässä vähän aika sitten huomasin että kukaan ei koskaan reagoinut näihin juttuihin vaikka olisin kertonut vaikka ja mitä vakavaa.</p><p></p><p>sit jossain vaiheessa laitoin sille lyhyesti et jos heitä ei kiinnosta, nii laittaa mulle viestiä. kukaan ei laittanut, mutta kaikki 4 olivat katsoneet sen.</p><p></p><p>jotenkin tuli paska fiilis siitä. </p><p></p><p>huomasin tämän ulkopuolisuuden tunteen sen jälkeen kun muutin toiselle paikkakunnalle. sen jälkeen ystäväni ovat hengailleet keskenään ilman että edes kysyisivät haluanko liittyä seuraan. </p><p></p><p>poistin sitten tämän ryhmän. juttelen heidän kanssaan jos tulevat minulle puhumaan. aika hiljaista on ollut. ainut kaverini tuntuu olevan puolisoni. yhden kanssa juttelen silloin tällöin tästä ryhmästä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Girlofpunk, post: 41829, member: 138"] itse tein vittumaisesti samankaltaisen tilanteen. mulla oli tämmönen yksityinen snäppiryhmä jossa jäsenenä oli 4[I] MULLE [/I]tärkeintä naispuolista kaveria joiden kanssa pystyin puhumaan mistä vaan. kuten huomaatte lauseesta, oli tämmönen ryhmä. se oli semmonen mihin pystyin laittaa näille mun frendeille yhteisesti videoo jos halusin avautua jostakin asiasta. koin että näin oli helpompi kommunikoida heidän kanssaan eikä tarvinnut yksitellen selitellä asioita. noo tässä vähän aika sitten huomasin että kukaan ei koskaan reagoinut näihin juttuihin vaikka olisin kertonut vaikka ja mitä vakavaa. sit jossain vaiheessa laitoin sille lyhyesti et jos heitä ei kiinnosta, nii laittaa mulle viestiä. kukaan ei laittanut, mutta kaikki 4 olivat katsoneet sen. jotenkin tuli paska fiilis siitä. huomasin tämän ulkopuolisuuden tunteen sen jälkeen kun muutin toiselle paikkakunnalle. sen jälkeen ystäväni ovat hengailleet keskenään ilman että edes kysyisivät haluanko liittyä seuraan. poistin sitten tämän ryhmän. juttelen heidän kanssaan jos tulevat minulle puhumaan. aika hiljaista on ollut. ainut kaverini tuntuu olevan puolisoni. yhden kanssa juttelen silloin tällöin tästä ryhmästä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Oonko mää itsekäs tai liian omistushaluinen tai jotain ku suutun tästä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja