Aihe vapaa Opet huolissaan että onko mulla kavereita :D

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,401
Reaktioarvo
965
Kieltenope ihmetteli arviointikeskustelussa että oltiin yhen tyypin kaa syksyllä hyviä kavereita ja nyt ei pystytä tekkeen paritehtäviä yhessä :D se mietti että onko mulla kavereita :DD

Muutenki oli jotaki siitä että "jään vähän ulkopuolelle omassa luokassa" ja niiiih

Mutta sit luokanvalvojaki sano jotaki että oon rinnakkaisluokkalaisten ja ysien kans aika paljon enkä niinku omien luokkalaisten :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
hei no huoli sinällään ymmärrettävää koska ois hyvä jos luokassa ois hyvä olla ja yleensä se vaatii sitä että siellä olis ees joku jonka kaa hengaa. ja joo mulla taas silleen että opettejat pistää mut tekeen samojen tyyppejen kaa kun se olettaa et ollaan tosi läheisii et kai se toimii stoisinkin päin ja olettaa et teil on jotsu draamaa.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,401
Reaktioarvo
965
hei no huoli sinällään ymmärrettävää koska ois hyvä jos luokassa ois hyvä olla ja yleensä se vaatii sitä että siellä olis ees joku jonka kaa hengaa. ja joo mulla taas silleen että opettejat pistää mut tekeen samojen tyyppejen kaa kun se olettaa et ollaan tosi läheisii et kai se toimii stoisinkin päin ja olettaa et teil on jotsu draamaa.
Mun pittää tehä paritehtäviä yhen mun vanhan kaverin kans vaikkei olla puheväleissä :D

Kyllä mie voin tyyppien kans jutella munki luokassa mutta ei ne niinku mun kavereita oo :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
oke ikävää jos ette
Mun pittää tehä paritehtäviä yhen mun vanhan kaverin kans vaikkei olla puheväleissä :D

Kyllä mie voin tyyppien kans jutella munki luokassa mutta ei ne niinku mun kavereita oo :D
oo puheväleis muy hyvä et pystyt kaikkien kaa kuitenkin tekeen töitä
 
Ylös Pohja