Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oudot asiat jotka triggeröi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 124248" data-attributes="member: 112"><p>tai "triggeröi", en oo vieläkään ihan varma miten tota sanaa kuuluis tälleen suomeks käyttää, mutta menkööt. ':D </p><p></p><p>Mun siskon skoban ääni jostain syystä saa mut jotenkin hermostumaan tai ahdistumaan, varsinkin jos oon kotona ja kuulen jo kaukaa, kun skoba lähestyy. Sama juttu on myös esim, meidän auton ääni, kun senkin kuulen jo aika kaukaa ja silloin tiedän, että joku on tulossa kotiin ja rauha rikkoutuu hetkeksi. Joskus, kun oon yksin kotona saatan kuulla näitä ääniä ns. harhoina, siis sellaisina ihan etäisinä ääninä ja se on tosi ärsyttävää, koska sitten hermostun vaan entisestään. Joskus myös muiden autojen tai skoottereiden äänet aiheuttaa saman reaktion, varsinkin jos odotan, että joku on tulossa kotiin. Mä en tiedä mistä tää johtuu, ehkä siitä, että tykkään olla joskus kotona yksin tai sitten tää on jäänyt jotenkin lapsuudesta ja jostain syystä vaan aiheuttaa mussa tälläsen reaktion. En siis mitenkään suutu, mutta lähinnä ahdistun tai stressaannun tmv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 124248, member: 112"] tai "triggeröi", en oo vieläkään ihan varma miten tota sanaa kuuluis tälleen suomeks käyttää, mutta menkööt. ':D Mun siskon skoban ääni jostain syystä saa mut jotenkin hermostumaan tai ahdistumaan, varsinkin jos oon kotona ja kuulen jo kaukaa, kun skoba lähestyy. Sama juttu on myös esim, meidän auton ääni, kun senkin kuulen jo aika kaukaa ja silloin tiedän, että joku on tulossa kotiin ja rauha rikkoutuu hetkeksi. Joskus, kun oon yksin kotona saatan kuulla näitä ääniä ns. harhoina, siis sellaisina ihan etäisinä ääninä ja se on tosi ärsyttävää, koska sitten hermostun vaan entisestään. Joskus myös muiden autojen tai skoottereiden äänet aiheuttaa saman reaktion, varsinkin jos odotan, että joku on tulossa kotiin. Mä en tiedä mistä tää johtuu, ehkä siitä, että tykkään olla joskus kotona yksin tai sitten tää on jäänyt jotenkin lapsuudesta ja jostain syystä vaan aiheuttaa mussa tälläsen reaktion. En siis mitenkään suutu, mutta lähinnä ahdistun tai stressaannun tmv. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oudot asiat jotka triggeröi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja