Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
Päiväkirjat/unipäiväkirjat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 39010" data-attributes="member: 167"><p>Tänä yönä näin unta(heräsin siis just äsken) että olin jossain metsässä ja siellä oli myös muita ihmisii ja sit meidän piti jakaantua pareihin ja stailata sille toiselle useamman päivän asut. Sit piti valita mahollisimman omaa kokoansa oleva koska me oltiin luultu et pakattiin vaatteet retkelle itseämme varten. Sit mun parina oli joku semmonen keski-ikänen nainen(kaikki muut siel oli jotain aikusii) mut välillä se oli keski-ikänen mies. </p><p></p><p>Sit valitsin sille kai jonkun semmosen pitkän kukkamekon ja sit mietittiin sille jotain puuteemaa. Mietittiin sille et sopisko semmonen kissapanta, mutta jossa ne kissan korvat olikin vihreet ja näytti vähän lehdiltä. Sit päädyttiin ottamaan se, koska se sai meidän mielestä sen naisen/miehen näyttämään nuorekkaammalta.</p><p>Kisan sit voitti semmonen tyyppi, joka oli stailannut jonkun vähän lihavamman mutten muista että miten se sen stailas.</p><p></p><p>Ainiin ja sit ennen sitä näin kans unta, jossa mä ja mun perhe oltiin jossain maauimalassa tai jossain semmosessa. Sit siel oli erilaisii ilmalla täytettyi liukumäkii ja uimarenkaita yms. Sit me yritittiin etsii jotain semmosta uimapatjaa, johon meidän koko perhe mahtuis, mut ainut semmonen, joka oli tarpeeks iso oli vain vuokrattavissa ja sit siinä oli semmonen painoraja et vaan pari meidän perheen lasta pääsis sinne.</p><p></p><p>Ja sit kans siinä unessa jostain syystä yritettiin saada mun 1-vuotiasta pikkuveljeä yhen miehen syliin. En tiiä, kuka se mies oli, mut kai se oli siinä unessa joku meidän tuttu. Mut sit se mun pikkuveli vaan itki ja pidin sitä sit puoliksi omassa sylissäni ja koitin rauhotella sitä. Se vähän vierastaa vieraita ihmisiä.(ja ei ihmekkään kun syntyi korona-aikaan)</p><p></p><p>Sit on viel yks uni, jonka muistan. Siinä olin töissä jossain kaupassa, ehkä S-marketissa. Olin just kattelemassa jotain jäätelöitä mut sit joku mies ja hänen poikansa toivat mulle jonkun pussillisen lihapullia, jotka piti laittaa siihen pakastusaltaaseen. Mut sit en tiennyt et pitiköhän ne laittaa siihen siinä pussissa vai kaataa siitä sinne altaaseen niin kysyin joltain toiselta työntekijältä. Se oli joku semmonen nainen ja vähän turhautunut mun osaamattomuuteen. Sit se neuvo mua et mun pitää kaataa ne lihapullat joittenki semmosten tuotteiden päälle, joita ei oo niin paljoo ja jotenki haarukoilla vielä tehä niistä jotain mössömäisempää ja mä sit tein niin. Ei kyllä varmaan kukaan asikas haluis ostaa tolla tavalla käsiteltyjä lihapullia. :D Ja tän unen näin siis vikana, keskellä oli se stailausuni ja ekaks näin sen ulkokylpyläunen. Oon kyl varmasti nähnyt muitakin unia, mut noi on ainoot mitä jäi mieleen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 39010, member: 167"] Tänä yönä näin unta(heräsin siis just äsken) että olin jossain metsässä ja siellä oli myös muita ihmisii ja sit meidän piti jakaantua pareihin ja stailata sille toiselle useamman päivän asut. Sit piti valita mahollisimman omaa kokoansa oleva koska me oltiin luultu et pakattiin vaatteet retkelle itseämme varten. Sit mun parina oli joku semmonen keski-ikänen nainen(kaikki muut siel oli jotain aikusii) mut välillä se oli keski-ikänen mies. Sit valitsin sille kai jonkun semmosen pitkän kukkamekon ja sit mietittiin sille jotain puuteemaa. Mietittiin sille et sopisko semmonen kissapanta, mutta jossa ne kissan korvat olikin vihreet ja näytti vähän lehdiltä. Sit päädyttiin ottamaan se, koska se sai meidän mielestä sen naisen/miehen näyttämään nuorekkaammalta. Kisan sit voitti semmonen tyyppi, joka oli stailannut jonkun vähän lihavamman mutten muista että miten se sen stailas. Ainiin ja sit ennen sitä näin kans unta, jossa mä ja mun perhe oltiin jossain maauimalassa tai jossain semmosessa. Sit siel oli erilaisii ilmalla täytettyi liukumäkii ja uimarenkaita yms. Sit me yritittiin etsii jotain semmosta uimapatjaa, johon meidän koko perhe mahtuis, mut ainut semmonen, joka oli tarpeeks iso oli vain vuokrattavissa ja sit siinä oli semmonen painoraja et vaan pari meidän perheen lasta pääsis sinne. Ja sit kans siinä unessa jostain syystä yritettiin saada mun 1-vuotiasta pikkuveljeä yhen miehen syliin. En tiiä, kuka se mies oli, mut kai se oli siinä unessa joku meidän tuttu. Mut sit se mun pikkuveli vaan itki ja pidin sitä sit puoliksi omassa sylissäni ja koitin rauhotella sitä. Se vähän vierastaa vieraita ihmisiä.(ja ei ihmekkään kun syntyi korona-aikaan) Sit on viel yks uni, jonka muistan. Siinä olin töissä jossain kaupassa, ehkä S-marketissa. Olin just kattelemassa jotain jäätelöitä mut sit joku mies ja hänen poikansa toivat mulle jonkun pussillisen lihapullia, jotka piti laittaa siihen pakastusaltaaseen. Mut sit en tiennyt et pitiköhän ne laittaa siihen siinä pussissa vai kaataa siitä sinne altaaseen niin kysyin joltain toiselta työntekijältä. Se oli joku semmonen nainen ja vähän turhautunut mun osaamattomuuteen. Sit se neuvo mua et mun pitää kaataa ne lihapullat joittenki semmosten tuotteiden päälle, joita ei oo niin paljoo ja jotenki haarukoilla vielä tehä niistä jotain mössömäisempää ja mä sit tein niin. Ei kyllä varmaan kukaan asikas haluis ostaa tolla tavalla käsiteltyjä lihapullia. :D Ja tän unen näin siis vikana, keskellä oli se stailausuni ja ekaks näin sen ulkokylpyläunen. Oon kyl varmasti nähnyt muitakin unia, mut noi on ainoot mitä jäi mieleen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
Päiväkirjat/unipäiväkirjat
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja