Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Pahin kännimokasi?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Girlofpunk" data-source="post: 12475" data-attributes="member: 138"><p>Tuli muuten vielä yks mieleen. Vuonna 2017 seurustelin exäni kanssa ja suhde ei todellakaan ollut siis mikään terve suhde. Noh kuiteskin, oltiin sen kaverin luona juomassa ja minä tyhmänä olin siis jättänyt kaikki mun kamani äijäni luokse (asui siihen aikaan Vuosaaressa päin Helsingissä). Noh ilta meni ihan hyvin joo kunnes sitten kun päätettiin lähteä hänen luokseen takaisin. Oltiin siis sen kaverin luona Vallilassa eli no ihan toiselle puolella Helsinkiä. Kello oli noin 01 kun lähdettiin ja tarkoitus oli bussilla mennä takaisin. Mulla typeränä ei ollut lompakkoa eikä puhelinta mukana joten kun bussiin oli tarkotus mennä, en voinut lippua ostaa. Exä oli sitä mieltä että hypätään bussin sivusta sisään, mutta mä en nyt niin kännissä ollut että sellasta tekisin joten sanoin että ei. Exäni joka oli todella kova ottamaan ja siinä hetkessä erittäin kännissä, lähti yhtäkkiä jonnekin. Eli siis hylkäsi mut sinne. Joten mulla ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin kävellä yksin Vallilasta Vuosaareen koska eihän metrot liikkuneet siihen aikaan (ja no ei mulla olis ollut edes lippua). Eli kävelin yksin sitten ihan sekasin sen yli 10km Vuosaareen (en edes Helsingistä ole kotoisin) ja jotenkin jopa sinne sitten pääsin, tietysti pienellä avulla. Kun melkein Itäkeskukselle asti pääsin (kävelin motaria pitkin), eräs taksi pysähtyi mun viereen ja kysyi minne olin menossa. Kerroin että Itikselle ja siitä Vuokkiin. Tämä taksikuski oli niin ihana että tarjosi ilmaiseksi kyydin Itikselle mistä oli vähän lyhyempi matka sitten kävellä. Viimein sitten yli 2h kävelyn jälkeen pääsin äijäni luokse, mutta ei se siihen lopu. Se idiootti oli nukkumassa, joten en päässyt sen kämppään sisälle. Jouduin odottamaan aamu 7 asti melkein että se heräs ja antoi mulle mun kamppeeni ja lähdin himaan nukkumaan. Äijä oli siis liftannut itsensä himaan...Voitte kuvitella miten vihainen olin. </p><p>Siinä matkan varrella myös kun Itiksessä olin, mua vastaan tuli joku saatanan ällöttävä ja limainen känniläinen äijä joka tarjos seksiä. Juoksin helvetin lujaa pois kun yritti ahdistaa mua seinämään. </p><p>Ihan helvetin hyvä tuuri ettei mitään pahaa tapahtunut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Girlofpunk, post: 12475, member: 138"] Tuli muuten vielä yks mieleen. Vuonna 2017 seurustelin exäni kanssa ja suhde ei todellakaan ollut siis mikään terve suhde. Noh kuiteskin, oltiin sen kaverin luona juomassa ja minä tyhmänä olin siis jättänyt kaikki mun kamani äijäni luokse (asui siihen aikaan Vuosaaressa päin Helsingissä). Noh ilta meni ihan hyvin joo kunnes sitten kun päätettiin lähteä hänen luokseen takaisin. Oltiin siis sen kaverin luona Vallilassa eli no ihan toiselle puolella Helsinkiä. Kello oli noin 01 kun lähdettiin ja tarkoitus oli bussilla mennä takaisin. Mulla typeränä ei ollut lompakkoa eikä puhelinta mukana joten kun bussiin oli tarkotus mennä, en voinut lippua ostaa. Exä oli sitä mieltä että hypätään bussin sivusta sisään, mutta mä en nyt niin kännissä ollut että sellasta tekisin joten sanoin että ei. Exäni joka oli todella kova ottamaan ja siinä hetkessä erittäin kännissä, lähti yhtäkkiä jonnekin. Eli siis hylkäsi mut sinne. Joten mulla ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin kävellä yksin Vallilasta Vuosaareen koska eihän metrot liikkuneet siihen aikaan (ja no ei mulla olis ollut edes lippua). Eli kävelin yksin sitten ihan sekasin sen yli 10km Vuosaareen (en edes Helsingistä ole kotoisin) ja jotenkin jopa sinne sitten pääsin, tietysti pienellä avulla. Kun melkein Itäkeskukselle asti pääsin (kävelin motaria pitkin), eräs taksi pysähtyi mun viereen ja kysyi minne olin menossa. Kerroin että Itikselle ja siitä Vuokkiin. Tämä taksikuski oli niin ihana että tarjosi ilmaiseksi kyydin Itikselle mistä oli vähän lyhyempi matka sitten kävellä. Viimein sitten yli 2h kävelyn jälkeen pääsin äijäni luokse, mutta ei se siihen lopu. Se idiootti oli nukkumassa, joten en päässyt sen kämppään sisälle. Jouduin odottamaan aamu 7 asti melkein että se heräs ja antoi mulle mun kamppeeni ja lähdin himaan nukkumaan. Äijä oli siis liftannut itsensä himaan...Voitte kuvitella miten vihainen olin. Siinä matkan varrella myös kun Itiksessä olin, mua vastaan tuli joku saatanan ällöttävä ja limainen känniläinen äijä joka tarjos seksiä. Juoksin helvetin lujaa pois kun yritti ahdistaa mua seinämään. Ihan helvetin hyvä tuuri ettei mitään pahaa tapahtunut. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Pahin kännimokasi?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja