Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Pahin kännimokasi?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 5778" data-attributes="member: 34"><p>Kerran makasin maassa keskellä tapiolaa, samalla reissulla halailin random miestä joka oli lyöttäytynyt mun seuraan ja sopersin jotain samalla kun koko bussipysäkillinen ihmisiä kattoo ja naureskelee D:::::</p><p></p><p>En tiiä onks tää ees noloa mutta parikin kertaa on käyny sillee et oon alkanu itkee jotain asiaa (yleensä ihastusasioita) kännissä ja sit oon yrittänyt avautuu mutsille mut en oo viittiny sit kuitenkaan. Mut jotenki se loputon angstaus mihi vajosin silloin oli vähänn... Noloa tavallaan.</p><p></p><p>Kerran meinasin kaverin kanssa pienessä humalassa kaataa sellasen peilin ja onneks jotkut enemmän selvinpäin olevat sai kiinni siitä ettei kaikki ollu ihan rikki. Kierittiin muun muassa lattialla sillon tän samaisen kaverin kanssa.</p><p></p><p>Sit pari kertaa oon saanu baaris ahistuskohtauksii koska oon ollu ihastukseni keikalla ja oon jääny johonki istumaa ja itkemää ja sit random ihmiset on tullu kyselee onks kaikki hyvin :/ ainakin kerran olin myös niin ahistunu/kännissä etten päässyt oikeen julkisilla kotiin (oli vaikeeta juu) niin semi tuntematon mies heitti mut lähelle kotia..... Onneksi oli mukava eikä mikään murhaajaraiskaaja :0 kyllä se vähän siinä yritti kehua mua ja ehkä (?) Iskeäkin, mutta itkin vaan sitä mun ihastusta siinä ja sit se koitti lohduttaa :DDDDDDDD en edes kestä. Mutta siis mitään aivan ylitsepääsemättömän noloa mulle ei mielestäni oo sattunu juuri ollenkaan, noi on kaikki ihan siedettäviä must.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 5778, member: 34"] Kerran makasin maassa keskellä tapiolaa, samalla reissulla halailin random miestä joka oli lyöttäytynyt mun seuraan ja sopersin jotain samalla kun koko bussipysäkillinen ihmisiä kattoo ja naureskelee D::::: En tiiä onks tää ees noloa mutta parikin kertaa on käyny sillee et oon alkanu itkee jotain asiaa (yleensä ihastusasioita) kännissä ja sit oon yrittänyt avautuu mutsille mut en oo viittiny sit kuitenkaan. Mut jotenki se loputon angstaus mihi vajosin silloin oli vähänn... Noloa tavallaan. Kerran meinasin kaverin kanssa pienessä humalassa kaataa sellasen peilin ja onneks jotkut enemmän selvinpäin olevat sai kiinni siitä ettei kaikki ollu ihan rikki. Kierittiin muun muassa lattialla sillon tän samaisen kaverin kanssa. Sit pari kertaa oon saanu baaris ahistuskohtauksii koska oon ollu ihastukseni keikalla ja oon jääny johonki istumaa ja itkemää ja sit random ihmiset on tullu kyselee onks kaikki hyvin :/ ainakin kerran olin myös niin ahistunu/kännissä etten päässyt oikeen julkisilla kotiin (oli vaikeeta juu) niin semi tuntematon mies heitti mut lähelle kotia..... Onneksi oli mukava eikä mikään murhaajaraiskaaja :0 kyllä se vähän siinä yritti kehua mua ja ehkä (?) Iskeäkin, mutta itkin vaan sitä mun ihastusta siinä ja sit se koitti lohduttaa :DDDDDDDD en edes kestä. Mutta siis mitään aivan ylitsepääsemättömän noloa mulle ei mielestäni oo sattunu juuri ollenkaan, noi on kaikki ihan siedettäviä must. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Pahin kännimokasi?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja