Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Painajaisista valittaminen vol 100
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 93880" data-attributes="member: 34"><p>Uskon. Samoin minäkin näin tosi paljon painajaisia silloin kun tuttuni kuoli ja todistin sen itse (eli traumat). Todennäköisesti tuo helpottaa kyllä pian. Ainakin mulla meni silloin pahin vaihe ohi melko nopeasti. Tai ei nyt niin nopeasti, kyllä sitä monta kertaa tuli nähtyä niitä unia asiaan liittyen. Mutta tsemppiä siihen. Ootko käynyt juttelemassa jollekin? Vaikka en tiedä onko niistä juttelemisista apua koska silloin kun vaarini kuoli ja mainitsin asiasta yhdelle ammattilaiselle niin reaktio oli melko välinpitämätön omasta mielestäni..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 93880, member: 34"] Uskon. Samoin minäkin näin tosi paljon painajaisia silloin kun tuttuni kuoli ja todistin sen itse (eli traumat). Todennäköisesti tuo helpottaa kyllä pian. Ainakin mulla meni silloin pahin vaihe ohi melko nopeasti. Tai ei nyt niin nopeasti, kyllä sitä monta kertaa tuli nähtyä niitä unia asiaan liittyen. Mutta tsemppiä siihen. Ootko käynyt juttelemassa jollekin? Vaikka en tiedä onko niistä juttelemisista apua koska silloin kun vaarini kuoli ja mainitsin asiasta yhdelle ammattilaiselle niin reaktio oli melko välinpitämätön omasta mielestäni.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Painajaisista valittaminen vol 100
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja