Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Parhaat gospel biisit 😍
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 106834" data-attributes="member: 34"><p>Eih itken koht koska toi heaven on AINA sellanen biisi et meen suoraan sinne johonkin mihin lie vitosluokalle vai millon löysinkää ton. Joka tapauksessa olin aika nuori ja nyt kun oon VANHA niin en kestä tätä nostalgiaa. Toi biisi on NOSTALGIAN MÄÄRITELMÄ. Ehdottomasti on.</p><p></p><p>Tulipa mieleen vielä tämäkin ultimate best of the best biisu:</p><p>[MEDIA=youtube]fNwMl-yYfxM[/MEDIA]</p><p></p><p>Oikeasti en edes tiedä mutta toi biisu on sellanen että et sä vaan voi sanoo siit mitään. Muuten ku että pelkästään ton tekstin lukeminen helpottaa mun oloa. Todella tärkee biisi. Muutenki juha tapio ja sen biisit on..... Omaa luokkaansa. Sitkeä sydän on ihan parhaita myös D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 106834, member: 34"] Eih itken koht koska toi heaven on AINA sellanen biisi et meen suoraan sinne johonkin mihin lie vitosluokalle vai millon löysinkää ton. Joka tapauksessa olin aika nuori ja nyt kun oon VANHA niin en kestä tätä nostalgiaa. Toi biisi on NOSTALGIAN MÄÄRITELMÄ. Ehdottomasti on. Tulipa mieleen vielä tämäkin ultimate best of the best biisu: [MEDIA=youtube]fNwMl-yYfxM[/MEDIA] Oikeasti en edes tiedä mutta toi biisu on sellanen että et sä vaan voi sanoo siit mitään. Muuten ku että pelkästään ton tekstin lukeminen helpottaa mun oloa. Todella tärkee biisi. Muutenki juha tapio ja sen biisit on..... Omaa luokkaansa. Sitkeä sydän on ihan parhaita myös D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Parhaat gospel biisit 😍
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja