Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
PEF testit on käynnissä!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 144904" data-attributes="member: 26"><p>Stressi on vähentyny, kun toi testin tekeminen on ihan super helppoo. Tai tarvii vaan puhaltaa putkeen kolme kertaa aamulla, illalla ja urheilusuorituksen jälkeen. Ja sama homma sit lääkkeen kaa (eka ne kolme puhallusta, sit ottaa avaavaa lääkettä, oottaa vähintään 15min ja puhaltaa kolmesti).</p><p></p><p>Mutta en tiiä miun tuloksista :D Keskiarvolta oon puhallellu (ilman lääkettä) ~220l/min (aika paljon on tullu just 210-250 väliltä). Paras tulos ilman lääkettä 280l/min, mutta sit lääkkeen kaa paras 390l/min (lääkkeen kaa ei oo jääny 200, että aina kolmosella alkava lukema). </p><p></p><p>No kyllähän tuo lääke auttaa ja avaa keuhkoputkia sit näköjään. </p><p></p><p>Mutta tuota on ollu tosi mielenkiintosta tehä! Tänään oon huomannu sen, että miulla on tavallista...limasempi päivä :D? (tai kurkussa siis tavallista enemmän limaa, verrattuna esim. viime päiviin), mikä sitten näkyy myös tuloksissa, kun aamulla (ja urheilun jälkeen) mittailuissa tuli alle 200 (190l/min).</p><p></p><p>Noh, vielä 11pv tätä :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 144904, member: 26"] Stressi on vähentyny, kun toi testin tekeminen on ihan super helppoo. Tai tarvii vaan puhaltaa putkeen kolme kertaa aamulla, illalla ja urheilusuorituksen jälkeen. Ja sama homma sit lääkkeen kaa (eka ne kolme puhallusta, sit ottaa avaavaa lääkettä, oottaa vähintään 15min ja puhaltaa kolmesti). Mutta en tiiä miun tuloksista :D Keskiarvolta oon puhallellu (ilman lääkettä) ~220l/min (aika paljon on tullu just 210-250 väliltä). Paras tulos ilman lääkettä 280l/min, mutta sit lääkkeen kaa paras 390l/min (lääkkeen kaa ei oo jääny 200, että aina kolmosella alkava lukema). No kyllähän tuo lääke auttaa ja avaa keuhkoputkia sit näköjään. Mutta tuota on ollu tosi mielenkiintosta tehä! Tänään oon huomannu sen, että miulla on tavallista...limasempi päivä :D? (tai kurkussa siis tavallista enemmän limaa, verrattuna esim. viime päiviin), mikä sitten näkyy myös tuloksissa, kun aamulla (ja urheilun jälkeen) mittailuissa tuli alle 200 (190l/min). Noh, vielä 11pv tätä :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
PEF testit on käynnissä!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja