Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Pelkään alkavani tarkkailemaan painoani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 98409" data-attributes="member: 289"><p>ole hyvä, ilo on mun puolellani, jos mun horinoista on jotain hyötyä! D: </p><p></p><p>ihana kuulla, että sun some on pääasiassa turvallinen paikka 🥺 tai siis siinä mielessä, että näät erilaisia ihmisiä ja kehoja. mut mm, ymmärrän. D: onks sulle tuttu sellanen ihminen ku kenzie brenna? </p><p></p><p>raskausarpia tulee välillä vähän hassuihin paikkoihin tai ainaki siltä se tuntuu D: mut kute sanoin, se on ihan normaalia ja se vaan kertoo kehon muutoksesta. ei niis oo mitään vikaa! D:</p><p></p><p>toivon mukaan on ohimenevää. se on hyvä, että sun vanhemmat sanoo sun olevan täydellinen - koska no siis, kyl he oikeassa ovat D: täydellinen olet omana itsenäsi. mut se mua kiinnostaa, et miten tää käy ilmi, että he ei hyväksy oman kehon arvostelua? mietin siis sitä, että jos vaikka sanot jotain sellaista ni miten he vastaa siihen? tai niinku et kuunteleeko he sua ja ymmärtäväisesti sanoo, että oot hyvä tollasena vai miten se tulee ilmi? D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 98409, member: 289"] ole hyvä, ilo on mun puolellani, jos mun horinoista on jotain hyötyä! D: ihana kuulla, että sun some on pääasiassa turvallinen paikka 🥺 tai siis siinä mielessä, että näät erilaisia ihmisiä ja kehoja. mut mm, ymmärrän. D: onks sulle tuttu sellanen ihminen ku kenzie brenna? raskausarpia tulee välillä vähän hassuihin paikkoihin tai ainaki siltä se tuntuu D: mut kute sanoin, se on ihan normaalia ja se vaan kertoo kehon muutoksesta. ei niis oo mitään vikaa! D: toivon mukaan on ohimenevää. se on hyvä, että sun vanhemmat sanoo sun olevan täydellinen - koska no siis, kyl he oikeassa ovat D: täydellinen olet omana itsenäsi. mut se mua kiinnostaa, et miten tää käy ilmi, että he ei hyväksy oman kehon arvostelua? mietin siis sitä, että jos vaikka sanot jotain sellaista ni miten he vastaa siihen? tai niinku et kuunteleeko he sua ja ymmärtäväisesti sanoo, että oot hyvä tollasena vai miten se tulee ilmi? D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Pelkään alkavani tarkkailemaan painoani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja