Opiskelu Pelottaa

Opiskelu ja itseopiskelu

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kymppiluokka alkaa torstaina. En halua. En pysty. En kykene. Onneks sinne sentään tulee yks kaveri, niin ei tarvii mennä ihan uuteen porukkaan yksin. Inhottaa vaan kun on jatkuvasti semmonen pelko että nyt saa taas vaihteeks heittää hyvästit mielenterveydelle. Siis niille lopuille rippeille mitä siitä on jäljellä D: Aaaaaa
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oon valittanu tästä täällä jo miljoona kertaa mutta kuitenkin. Pitäs vaan olla murehtimatta etukäteen ja suhtautuu siihen avomielisemmin eikä näin pessimistisesti, mutta kun en pysty ja hermostuttaa kauheesti.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ja mitäs sit teen jos en pysty opiskelemaan ollenkaan? Kun en haluis kuitenkaan jäädä makaamaan laakereille vaan kyllä mie haluun johonkin ammattiin valmistuu, mutta se tulee todennäkösesti romuttamaan aika pahasti tätä tilannetta.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
En tiiä onks must mitää apuu, mut hengitä iha rauhas. koita ottaa chillisti. KYL SE HYVIN MENEE. Aattele kaikkii niit positiivisii puolii. tsemppiiiii
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Jos yhtään helpottaa, niin mulla Valma alko ihan hyvin. Alkuun ahdisti ja sen takia ekana päivänä hikoilin ärsyttävän paljon... Kun vaan menee sinne kouluun niin jossain kohtaa yleensä huomaa, että ei se ollutkaan niin paha. Tosin tuntuu nyt vähän tyhmältä kirjottaa tätä, kun oon jälleen mahakivun takia kotona, mutta kai tää tästä vielä lähtee sujumaan. En mäkään tykkää koulusta ja tuskin tuun koskaan siitä tykkäämään, mutta kyllä sitä varmaan oppii sietämään. Ainakin meillä valmassa tehdään henkilökohtainen opiskelusuunnitelma tmv. jos teilläkin tehdään sellanen, niin siinä voidaan varmaan ottaa huomioon sun jaksaminen ja muut jutut. Tsemppiä!
 
Ylös Pohja