Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Penkkarit 2021
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 4667" data-attributes="member: 89"><p>Meil olis pitänyt huomenna olla penkkarit, mutta koronan takii siirretty toukokuulle. Penkkarit pystytään tolloin pitämään vain, jos korona sallii. Suunnitteilla siis järjestää penkkarit kokonaisuudessaan abigaaloineen. Toki tuntuu siltä, ettei niitä pidetä lainkaan, koska tuskin toukokuussa tilanne on niin hyvä, että tapahtumii voitais pitää. :(</p><p></p><p>Kyllä harmittaa hirveesti, että penkkarit on helmikuulta peruttu. Vaikka toukokuussa olis oletettavasti lämpimämpää kuin helmikuussa, niin eivät penkkarit kevään aikana tunnu enää samalta, sillä lukiosta on menty pois jo ajat sitten, ja kakkoset ovat olleet lukion wanhoja jo kuukausien ajan. Onneks sentään sain wanhat pidettyä normaalisti, vaikka tanssipariini meni välit poikki ikävissä merkein kuukausi sitten. :( Ymmärrän kyllä uusien wanhojen tuskan, kun tansseja ei pidetä perinteisesti tänä vuonna. </p><p></p><p>Niin ja meillä on lukiossa penkkariaiheena elokuvat, niin mulla on penkkariasuna Grease-leffan Pink Lady -asu. Mulla on siis Pink Lady -takki ostettuna ja 50-luvun punapallomekko ja tyllihame vuokrattuna. <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 4667, member: 89"] Meil olis pitänyt huomenna olla penkkarit, mutta koronan takii siirretty toukokuulle. Penkkarit pystytään tolloin pitämään vain, jos korona sallii. Suunnitteilla siis järjestää penkkarit kokonaisuudessaan abigaaloineen. Toki tuntuu siltä, ettei niitä pidetä lainkaan, koska tuskin toukokuussa tilanne on niin hyvä, että tapahtumii voitais pitää. :( Kyllä harmittaa hirveesti, että penkkarit on helmikuulta peruttu. Vaikka toukokuussa olis oletettavasti lämpimämpää kuin helmikuussa, niin eivät penkkarit kevään aikana tunnu enää samalta, sillä lukiosta on menty pois jo ajat sitten, ja kakkoset ovat olleet lukion wanhoja jo kuukausien ajan. Onneks sentään sain wanhat pidettyä normaalisti, vaikka tanssipariini meni välit poikki ikävissä merkein kuukausi sitten. :( Ymmärrän kyllä uusien wanhojen tuskan, kun tansseja ei pidetä perinteisesti tänä vuonna. Niin ja meillä on lukiossa penkkariaiheena elokuvat, niin mulla on penkkariasuna Grease-leffan Pink Lady -asu. Mulla on siis Pink Lady -takki ostettuna ja 50-luvun punapallomekko ja tyllihame vuokrattuna. <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Penkkarit 2021
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja