Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Penkkarit peruttiin meiltä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ujobiseksuaali" data-source="post: 31342" data-attributes="member: 195"><p>ite muutin syksyllä iha tampereelle opiskelupaikan perässä, toki meillä oli syksyllä viel lähitapahtumia. meil on kuitenki ainejärjestön aktiivien kesken ollu kans täs kevään mittaan jotai pienii tapaamisii pienel porukal ja esim etäsitseille osallistuminen on paljon kivempaa pienellä porukalla ku yksin. mulla toki ny keväällä kans vaikuttaa se et mul on terapia viikottain nii ei iha hirveesti huvita maksella joka viikko junalippui :D mut siis mulla esim kaks kaveria on periaattees koko ajan kotikotona vanhemmillaan ja maksaa samaan aikaan vuokraa kämpästä tampereella. kannattaa ehkä yrittää kysellä joltain tai yrittää selvitellä onko kaikki etänä tms. vähän ikävää jos selviääki loppukesästä et joo on lähijuttui mut kämppää ei oo ja pitäs äkkii saaha opiskelukaupungista kämppä. joten sen puolesta ehkä kannattan sitä et ainaki kannattaa kämppiä selailla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ujobiseksuaali, post: 31342, member: 195"] ite muutin syksyllä iha tampereelle opiskelupaikan perässä, toki meillä oli syksyllä viel lähitapahtumia. meil on kuitenki ainejärjestön aktiivien kesken ollu kans täs kevään mittaan jotai pienii tapaamisii pienel porukal ja esim etäsitseille osallistuminen on paljon kivempaa pienellä porukalla ku yksin. mulla toki ny keväällä kans vaikuttaa se et mul on terapia viikottain nii ei iha hirveesti huvita maksella joka viikko junalippui :D mut siis mulla esim kaks kaveria on periaattees koko ajan kotikotona vanhemmillaan ja maksaa samaan aikaan vuokraa kämpästä tampereella. kannattaa ehkä yrittää kysellä joltain tai yrittää selvitellä onko kaikki etänä tms. vähän ikävää jos selviääki loppukesästä et joo on lähijuttui mut kämppää ei oo ja pitäs äkkii saaha opiskelukaupungista kämppä. joten sen puolesta ehkä kannattan sitä et ainaki kannattaa kämppiä selailla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Penkkarit peruttiin meiltä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja