Lukio Pidensin lukiota 3,5 vuoteen

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
On kyllä edelleen jotenki sellane olo et oliko fiksua.
Mutta toisaalta nyt saan ainaski pitkän matikan kirjotettua niin ettei mun tarvi stressata siitä et ehinkö panostaa siihen tarpeeksi ja voin tarvittaessa myös kirjoittaa englannin just in case jos pitkä ruotsi meneeki plörinäksi
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Itsekin kävin aikanaan neljään vuoteen ja oli paras päätös ikinä. Matikka oli mulle niin suuri kompastuskivi, että sai sen neljännen vuoden sitten ihan rauhassa käydä niitä kursseja uudestaan mitä en päässyt läpi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Itsekin kävin neljään vuoteen. En kyllä keksi, mitä haittaa pidentämisestä olisi. Parempi vain, ettei tarvitse kiirehtiä.
Joo siis eihän siitä haittaa ole todellakaan. Varmaan parantaa mun mielenterveyttäkin ku voin ottaa rauhallisemmin.
Mut jotenki vaa on semmone epävarma tunne vielä. Ja kun mun opo vielä laitto Wilmassa mulle, mun vanhemmille ja luokanvalvojalle virallisen ilmotuksen asiasta et se tavallaan konkretisoitu nyt ku aikasemmin olin vaa päässäni miettiny asiaa. En tiiä, mulla menee aikaa tottua muutoksiin :')
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Tälleen +30-vuotiaana voin sanoo et joo sillon se ehkä tuntuu et kaikki pitäis hoitaa mahollisimman nopeesti ja samaa tahtii ku kaikki muutki mut puolel vuodella tai ees vuodella ei oo loppukädessä mitään merkitystä. Tärkeintä on vaan se et valmistuu hyvin paperein ja saa kirjotetuks ne aineet mitä tarttee. Ja ilman et käytännös kuolee uupumukseen siin sivussa.
 
Ylös Pohja