Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pienen pieni hermoromahdus taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 65165" data-attributes="member: 34"><p>Noniin kiva :Dd kuuntelen biisiä jota kuuntelin aiemmin tänään, sillon mietin villuu ja timppaa ja heitin ton kappaleen niiden molempien soittolistoille :D nyt mietin tumppia ja rupesin miettimään et heittäiskö tän sinnekin :------------D joo vittu. Just näin</p><p></p><p>Oon niin............ HHHHHHH vittu come on.</p><p></p><p>Mitä vittua :DDDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>Mitä vitun vittua xd</p><p></p><p>Siis mä oon heikko ihminen :D mä oon heikko, vitun heikko ihminen, joka on niin heikkona kuuskymppisiin miehiin että järki lähtee.</p><p></p><p>Jotenki mä jossain vaiheessa ajattelin että tää juttu olis loppunu jo. Siis tumppi case. Mutta ei. Eihän nää lopu muutenkaan :D</p><p></p><p>Ei vittu :DD ja juhaakin tässä mietitään niin että pää halkee xD vittu et oon taas niin........ Eikös olekin ihanaa ku oon niin tavallinen ihminen, sellanen ku kaikki muutkin, en yhtään epänormaali</p><p></p><p>Epänormaaliudesta tulikin mieleeni että vittu ku repesin salkkareille tnä ku lasse sano severille että "eiks tää sun epänormaali tai siis epätavallinen kiinnostus itteäs huomattavasti vanhempiin naisiin kerro jostain" XDDDDDD sanotaanko että melkeen tukehuin siin vaihees</p><p></p><p>Mutta öh mä yritän olla kriiseilemättä. Paitsi että...... Kriiseilen silti aina. Hhhh. Sydän hakkaa :DDDD</p><p></p><p>Oikeest minä aina ku ihastun johonkin: 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬</p><p></p><p>Ja minä aina kun yritän olla salakavala ettei kukaan sais tietää mut pelkään et vanhemmat tajuu: 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬</p><p></p><p>Minä kun mietin et aatteleeks mun vanhemmat et mul on aivois vikaa noiden tyyppien iän takia: 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬</p><p></p><p>Minä kun mietin iteki et onks mun aivois vikaa: 😬😭😱😵</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 65165, member: 34"] Noniin kiva :Dd kuuntelen biisiä jota kuuntelin aiemmin tänään, sillon mietin villuu ja timppaa ja heitin ton kappaleen niiden molempien soittolistoille :D nyt mietin tumppia ja rupesin miettimään et heittäiskö tän sinnekin :------------D joo vittu. Just näin Oon niin............ HHHHHHH vittu come on. Mitä vittua :DDDDDDDDDDDDDDDDDD Mitä vitun vittua xd Siis mä oon heikko ihminen :D mä oon heikko, vitun heikko ihminen, joka on niin heikkona kuuskymppisiin miehiin että järki lähtee. Jotenki mä jossain vaiheessa ajattelin että tää juttu olis loppunu jo. Siis tumppi case. Mutta ei. Eihän nää lopu muutenkaan :D Ei vittu :DD ja juhaakin tässä mietitään niin että pää halkee xD vittu et oon taas niin........ Eikös olekin ihanaa ku oon niin tavallinen ihminen, sellanen ku kaikki muutkin, en yhtään epänormaali Epänormaaliudesta tulikin mieleeni että vittu ku repesin salkkareille tnä ku lasse sano severille että "eiks tää sun epänormaali tai siis epätavallinen kiinnostus itteäs huomattavasti vanhempiin naisiin kerro jostain" XDDDDDD sanotaanko että melkeen tukehuin siin vaihees Mutta öh mä yritän olla kriiseilemättä. Paitsi että...... Kriiseilen silti aina. Hhhh. Sydän hakkaa :DDDD Oikeest minä aina ku ihastun johonkin: 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 Ja minä aina kun yritän olla salakavala ettei kukaan sais tietää mut pelkään et vanhemmat tajuu: 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 Minä kun mietin et aatteleeks mun vanhemmat et mul on aivois vikaa noiden tyyppien iän takia: 😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬 Minä kun mietin iteki et onks mun aivois vikaa: 😬😭😱😵 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pienen pieni hermoromahdus taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja