Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pienen pieni hermoromahdus taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 65175" data-attributes="member: 34"><p>En oikeesti voi edes sanoin selittää mitä nää kaks biisiä merkkaa mulle:</p><p>[MEDIA=youtube]QxuyNqqZA7o[/MEDIA]</p><p>[MEDIA=youtube]CzgLmv1ZtX0[/MEDIA]</p><p></p><p>Tykkään toki alkuperäisistä versioista mut nois versiois on vaa jotai viel ehk jopa enemmän voimaannuttavaa, ok vihaan sanaa voimaannuttava mut u know. En voi mitenkään selittää mitä noi kaks biisii merkkaa mulle. Mut ne on vaa aina ollu sellasii et... Emt.</p><p></p><p>Nyt on oikeest just sellanen olo et:</p><p><em>Let it go</em></p><p><em>Let it go</em></p><p><em>i'm one with the wind and sky</em></p><p><em></em></p><p>Vittu aloin melkee itkee koska noi biisit vaa on sellasii mitkä vapauttaa mut tietyllä tapaa siitä itsevihasta mitä koen.</p><p></p><p>siis for real, niil on niin suuri merkitys mulle. Vaikka muut sanois mitä tahansa niin tiedän ettei se merkkaa mitään. Siis musiikki on se joka antaa mulle luvan olla oma itteni, just se kuka oon, ei mikään muu.</p><p></p><p>Ja vaikka tää on periaatteessa aika kornii mut silti se on totta.</p><p></p><p>Ehk monikaan ei voi ees ymmärtää miten paljon tollaset itsensä hyväksymis biisit mulle merkkaa mut ne merkkaa liikaa tbh.</p><p></p><p><em>vittu siis se vapauden tunne ku edes hetken aikaa voi kokea et mä oon oma itteni ja oon riittävän hyvä, et mun ei tarvi yrittää päästä eroon siitä mikä oon.</em></p><p></p><p>Siis ainahan mä haluun päästä eroon siitä, mut et jos edes joku ykski biisi välil muistuttaa mua siit et oon vapaa olee oikeesti just se kuka oon, ni vittu, se merkkaa niin paljon.</p><p></p><p>Ei vittu oikeesti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 65175, member: 34"] En oikeesti voi edes sanoin selittää mitä nää kaks biisiä merkkaa mulle: [MEDIA=youtube]QxuyNqqZA7o[/MEDIA] [MEDIA=youtube]CzgLmv1ZtX0[/MEDIA] Tykkään toki alkuperäisistä versioista mut nois versiois on vaa jotai viel ehk jopa enemmän voimaannuttavaa, ok vihaan sanaa voimaannuttava mut u know. En voi mitenkään selittää mitä noi kaks biisii merkkaa mulle. Mut ne on vaa aina ollu sellasii et... Emt. Nyt on oikeest just sellanen olo et: [I]Let it go Let it go i'm one with the wind and sky [/I] Vittu aloin melkee itkee koska noi biisit vaa on sellasii mitkä vapauttaa mut tietyllä tapaa siitä itsevihasta mitä koen. siis for real, niil on niin suuri merkitys mulle. Vaikka muut sanois mitä tahansa niin tiedän ettei se merkkaa mitään. Siis musiikki on se joka antaa mulle luvan olla oma itteni, just se kuka oon, ei mikään muu. Ja vaikka tää on periaatteessa aika kornii mut silti se on totta. Ehk monikaan ei voi ees ymmärtää miten paljon tollaset itsensä hyväksymis biisit mulle merkkaa mut ne merkkaa liikaa tbh. [I]vittu siis se vapauden tunne ku edes hetken aikaa voi kokea et mä oon oma itteni ja oon riittävän hyvä, et mun ei tarvi yrittää päästä eroon siitä mikä oon.[/I] Siis ainahan mä haluun päästä eroon siitä, mut et jos edes joku ykski biisi välil muistuttaa mua siit et oon vapaa olee oikeesti just se kuka oon, ni vittu, se merkkaa niin paljon. Ei vittu oikeesti.[I][/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pienen pieni hermoromahdus taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja