Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pienen pieni hermoromahdus taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 65178" data-attributes="member: 34"><p>Literally tho.</p><p></p><p>"Tuntui kuin olisin syntynyt kuolemaan"</p><p>SINÄPÄ SEN SANOIT MARTTI.</p><p></p><p>Tää biisi kertoo ihan selvästi musta, vaikka oikeasti toki kertookin kai martin alkoholiongelmista, mutta niinku, jumalauta.</p><p></p><p>Toi biisi vaan jotenkin saa mut ajattelemaan.</p><p></p><p>En osaa ees selittää mut....</p><p></p><p>Juuh </p><p></p><p></p><p></p><p>Mitä täs nyt sit enää voi edes sanoa. Toi biisi vaan kertoo niin musta.</p><p></p><p>Emt must tuntuu et pitkästä aikaa hymyilen ja oon onnellinen siitä kuka oon. Ees hetken aikaa pystyn olee onnellinen siitä. Kyl mä edelleen oon vähän tai aika paljonkin ahistunu mut siis se et kuitenkin välillä on niitä hetkiä kun pystyy aidosti vaa hymyilemään ja ajattelemaan et mä en enää välitä mitä muut sanoo.</p><p></p><p>Mä aion löytää ne hyvät puolet tästä. Mä <strong>Aion</strong> löytää ne. Ennemmin tai myöhemmin mä tajuun. Ennemmin tai myöhemmin mä tajuun et mul ei oo mitään, mitä mun pitäs hävetä. Jos joku on sitä mieltä että mun pitäis hävetä, niin se on enemmän sen asia ku mun. Ennemmin tai myöhemmin mä tajuun et mul on niin paljon asioita mistä olla ylpee.</p><p></p><p>Jos mä en oo nyt ylpee siitä mitä oon, niin joskus mä joka tapauksessa oon. Mutta oikeasti must tuntuu et täl hetkel oon. Täs ei oo mitään pahaa. Päinvastoin, oon ihan vitun ylpee itestäni ja...... On ihan parasta olla minä. Vihdoinkin tai siis sillee pitkästä aikaa must tuntuu aidosti siltä et oon yhtä hyvä ku muutki tai jotain sinnepäin. Jotenki mä en nyt saa kirjotettua myöskään sitä ydintä tähän auki et milt must tuntuu mut ei se mitään.</p><p></p><p>LMAOO please i'm not even breathing</p><p></p><p>Tää biisi aina vaan: [MEDIA=youtube]7QYuB6qzHY4[/MEDIA]</p><p></p><p>It's not even funny koska:</p><p><em>They will try to make you unhappy</em></p><p><em>Don't let them</em></p><p><em>They will try to tell you you're not free</em></p><p><em>Don't listen</em></p><p><em></em></p><p></p><p>Niiku i'm sorry mut miten neljä säettä voi olla noin tehokkaita. Mate. Really.</p><p></p><p>En mä vaan voi. Niinku siis basically se merkitsee mulle niin paljon että edes joku on sitä mieltä et oon vapaa rakastamaan ketä haluun, et se on ok.</p><p></p><p>Emotional.</p><p></p><p>Very emotional. Oon puolkuollu. At this point en enää edes yritä.</p><p></p><p>Toisaalta mul on silti ihan hirveen vaikee käsittää sitä et oon vapaa. Niiku oikeesti vapaa. Ei se vieläkään ehkä ihan täysin tunnu siltä ja siks tää onkin niin outoa. Mutjoo. En mä oikeestaa tiiä mistää mitään mut nii.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 65178, member: 34"] Literally tho. "Tuntui kuin olisin syntynyt kuolemaan" SINÄPÄ SEN SANOIT MARTTI. Tää biisi kertoo ihan selvästi musta, vaikka oikeasti toki kertookin kai martin alkoholiongelmista, mutta niinku, jumalauta. Toi biisi vaan jotenkin saa mut ajattelemaan. En osaa ees selittää mut.... Juuh Mitä täs nyt sit enää voi edes sanoa. Toi biisi vaan kertoo niin musta. Emt must tuntuu et pitkästä aikaa hymyilen ja oon onnellinen siitä kuka oon. Ees hetken aikaa pystyn olee onnellinen siitä. Kyl mä edelleen oon vähän tai aika paljonkin ahistunu mut siis se et kuitenkin välillä on niitä hetkiä kun pystyy aidosti vaa hymyilemään ja ajattelemaan et mä en enää välitä mitä muut sanoo. Mä aion löytää ne hyvät puolet tästä. Mä [B]Aion[/B] löytää ne. Ennemmin tai myöhemmin mä tajuun. Ennemmin tai myöhemmin mä tajuun et mul ei oo mitään, mitä mun pitäs hävetä. Jos joku on sitä mieltä että mun pitäis hävetä, niin se on enemmän sen asia ku mun. Ennemmin tai myöhemmin mä tajuun et mul on niin paljon asioita mistä olla ylpee. Jos mä en oo nyt ylpee siitä mitä oon, niin joskus mä joka tapauksessa oon. Mutta oikeasti must tuntuu et täl hetkel oon. Täs ei oo mitään pahaa. Päinvastoin, oon ihan vitun ylpee itestäni ja...... On ihan parasta olla minä. Vihdoinkin tai siis sillee pitkästä aikaa must tuntuu aidosti siltä et oon yhtä hyvä ku muutki tai jotain sinnepäin. Jotenki mä en nyt saa kirjotettua myöskään sitä ydintä tähän auki et milt must tuntuu mut ei se mitään. LMAOO please i'm not even breathing Tää biisi aina vaan: [MEDIA=youtube]7QYuB6qzHY4[/MEDIA] It's not even funny koska: [I]They will try to make you unhappy Don't let them They will try to tell you you're not free Don't listen [/I] Niiku i'm sorry mut miten neljä säettä voi olla noin tehokkaita. Mate. Really. En mä vaan voi. Niinku siis basically se merkitsee mulle niin paljon että edes joku on sitä mieltä et oon vapaa rakastamaan ketä haluun, et se on ok. Emotional. Very emotional. Oon puolkuollu. At this point en enää edes yritä. Toisaalta mul on silti ihan hirveen vaikee käsittää sitä et oon vapaa. Niiku oikeesti vapaa. Ei se vieläkään ehkä ihan täysin tunnu siltä ja siks tää onkin niin outoa. Mutjoo. En mä oikeestaa tiiä mistää mitään mut nii. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pienen pieni hermoromahdus taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja