Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pirkka toukkis virvoitusjuoma on hyvää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 50792" data-attributes="member: 34"><p><strong>TÄH</strong></p><p><strong></strong></p><p>Miksi en ymmärrä itseäni nyt ok</p><p></p><p>ajattelen näköjään costii ihan vitusti mut siis</p><p></p><p>Mitäh</p><p></p><p>En vaan ymmärrä mutta okei..</p><p></p><p>Huh siis mitä helvettiä. Ku... En vaan ymmärrä. Miks mä ees ajattelen sitä. Ja siis kuuntelin vast nyt kokonaan nuo Popedan uudet biisit ja juu voin kertoa että on kyllä taas niin huoh ja hoih fiilikset kun jotenki kaikki muistot yhtäkkiä tulee mielee. En oo pitkään aikaan tainnu kattoa mitää keikkavidei liittyen costiin ja nyt sit katoin. Vai oonko en muista lol. En oikeest tiiä mitää kaikki o iha outoo :D ihan älytöntä taas ja kaiken lisäks katoin yhden kummelijutskan lol. Vituttaa ku pelkkä kontio & parmas mainoksen näkeminen sai mut vaa huokailee ku oon nii vitun tunteissaaaa taas tänää. Ei vittu. Ei vittu timppa iha oikeesti :D ja COSTI. Mitä helvettiä. Kaikki on yhtä sekamelskaa mutta ei se mitään. Ehk pitäs kattoo salkkareit et unohtaa nää asiat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 50792, member: 34"] [B]TÄH [/B] Miksi en ymmärrä itseäni nyt ok ajattelen näköjään costii ihan vitusti mut siis Mitäh En vaan ymmärrä mutta okei.. Huh siis mitä helvettiä. Ku... En vaan ymmärrä. Miks mä ees ajattelen sitä. Ja siis kuuntelin vast nyt kokonaan nuo Popedan uudet biisit ja juu voin kertoa että on kyllä taas niin huoh ja hoih fiilikset kun jotenki kaikki muistot yhtäkkiä tulee mielee. En oo pitkään aikaan tainnu kattoa mitää keikkavidei liittyen costiin ja nyt sit katoin. Vai oonko en muista lol. En oikeest tiiä mitää kaikki o iha outoo :D ihan älytöntä taas ja kaiken lisäks katoin yhden kummelijutskan lol. Vituttaa ku pelkkä kontio & parmas mainoksen näkeminen sai mut vaa huokailee ku oon nii vitun tunteissaaaa taas tänää. Ei vittu. Ei vittu timppa iha oikeesti :D ja COSTI. Mitä helvettiä. Kaikki on yhtä sekamelskaa mutta ei se mitään. Ehk pitäs kattoo salkkareit et unohtaa nää asiat. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pirkka toukkis virvoitusjuoma on hyvää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja