Pistää miettimään, että minua kritisoidaan siitä että olen ollut teinien foorumilla aikuisena

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,496
Reaktioarvo
8,638
Ja kritiikin esittäjät itse kommentoivat tyttöjen tissejä..
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Kjeh röh, itsehän tein tämän kiusatakseni tuota ääliötä (jonka kommentointi tyttöjen kehoista on ällöttävää kuitenkin.
Asiallinenihminen kertoi oman näkökulmansa asiaan siitä onko isot vai pienet tissit paremmat. Hän esitti mielipiteensä ASIALLISESTI eikä siinä ollut ainakaan mun mielestä mitään pervoa tai minkäänlaisia taka ajatuksia
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,496
Reaktioarvo
8,638
Asiallinenihminen kertoi oman näkökulmansa asiaan siitä onko isot vai pienet tissit paremmat. Hän esitti mielipiteensä ASIALLISESTI eikä siinä ollut ainakaan mun mielestä mitään pervoa tai minkäänlaisia taka ajatuksia
Mielestäni silti on sangen outoa, että aikuinen mies tuo kommentointia teinityttöjen rintoja käsitteleviin keskusteluihin. Kuin hän olisi sivustolla tuollaisia varten..
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Mielestäni silti on sangen outoa, että aikuinen mies tuo kommentointia teinityttöjen rintoja käsitteleviin keskusteluihin. Kuin hän olisi sivustolla tuollaisia varten..
Mielestäni on sangen outoa, että aikuinen mies pyörii sivustolla jossa suurin osa on teinejä ja kommentoi miestä joka kommentoi asiallisesti kaikille tarkoitettuun keskusteluun
 
Ylös Pohja