Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Pitäisi alkaa kirjoittamaan päiväkirjaa enemmän.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 132022" data-attributes="member: 56"><p>En mäkään ollu aatellu aiemmin. Luulin et päiväkirjaa kuuluu kirjottaa silleen "rakas päiväkirja":D</p><p>Koska ei kuulu. Kaikilla on oma tyyli ja se on hyvä. Kirjottaa vaan ne asiat niinku niitä kertoisi jollekkin. Kirjoittaa vaan vaikka ylös mitä tein tänään ranskalaisilla viivoilla ja toteaa kolmen minuutin päästä että tässä kaikki tältä erää. Tai sit kirjottas niitä romaaneja. Tai piirrellä mitä just nyt tulee mieleen. Ei sen tarvitse köydä järkeen. Mulla on myös joukossa joitain "runoja" ja oon välillä kirjoittanut marginaalitkin täyteen. Joskus siellä ei oo paljon mitään. Ja käytän just tosiaan hymiöitä kun oon niitä muutenkin tottunut vapaassa kirjoituksessa käyttämään ja ne auttaa välittämään tunnetta.</p><p></p><p>Toinen mitä aattelen on se et ne on muistiinpanoja tulevaisuuden minulle, tämä oli taas sellainen asia mistä haluan nyt päästä eroon mutta en unohtaa täysin mun ajatuksia. Pitää sen oven auki että voin joskus vaikka lukea ne vaikken nyt ole vielä halunnut.</p><p></p><p>Ainii. Ja sit jos on puhtaan paperin kammo niin auttaa jos vetää niin sotkusesti kun vaan voi, yrität vaikka kirjottaa niinku elokuvissa hulluksitulevat, joskus se yllättävä kyllä auttaa ja sit ei tarvikkaan kaiken olla siistiä ja täydellistä. Mulla ei esim niissä teksteissä mitä oon "kiihtyneimmilläni" kirjoittanut edes iää-pisteitä ja t-viivoja. Antamielialan näkyä käsialassa ja tekstissä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 132022, member: 56"] En mäkään ollu aatellu aiemmin. Luulin et päiväkirjaa kuuluu kirjottaa silleen "rakas päiväkirja":D Koska ei kuulu. Kaikilla on oma tyyli ja se on hyvä. Kirjottaa vaan ne asiat niinku niitä kertoisi jollekkin. Kirjoittaa vaan vaikka ylös mitä tein tänään ranskalaisilla viivoilla ja toteaa kolmen minuutin päästä että tässä kaikki tältä erää. Tai sit kirjottas niitä romaaneja. Tai piirrellä mitä just nyt tulee mieleen. Ei sen tarvitse köydä järkeen. Mulla on myös joukossa joitain "runoja" ja oon välillä kirjoittanut marginaalitkin täyteen. Joskus siellä ei oo paljon mitään. Ja käytän just tosiaan hymiöitä kun oon niitä muutenkin tottunut vapaassa kirjoituksessa käyttämään ja ne auttaa välittämään tunnetta. Toinen mitä aattelen on se et ne on muistiinpanoja tulevaisuuden minulle, tämä oli taas sellainen asia mistä haluan nyt päästä eroon mutta en unohtaa täysin mun ajatuksia. Pitää sen oven auki että voin joskus vaikka lukea ne vaikken nyt ole vielä halunnut. Ainii. Ja sit jos on puhtaan paperin kammo niin auttaa jos vetää niin sotkusesti kun vaan voi, yrität vaikka kirjottaa niinku elokuvissa hulluksitulevat, joskus se yllättävä kyllä auttaa ja sit ei tarvikkaan kaiken olla siistiä ja täydellistä. Mulla ei esim niissä teksteissä mitä oon "kiihtyneimmilläni" kirjoittanut edes iää-pisteitä ja t-viivoja. Antamielialan näkyä käsialassa ja tekstissä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Pitäisi alkaa kirjoittamaan päiväkirjaa enemmän.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja