Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pitäiskö ostaa tämmönen kivi rannekkoru?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 108062" data-attributes="member: 167"><p>Joo ite saatan just välillä kysyy iteltäni tota, ku en oo varma jostain ostoksesta. :D Mut ehkä sit ku oot noin impulsiivinen niin kantsii pohtii tota viel muutaman päivän ja sit ostaa? Kannattaa myös miettii, et katuisiks sä ja jäisit kaipaamaan tota korua, jos et nyt sitä osta vai pärjäätkö ilman sitä.</p><p></p><p>En oo varma oonko maksanut ikinä 20e jostain korusta ku oon saanut niitä niin paljon lahjaks niin varmaan kallein ite ostamani on vaan joku 10e. Mutta sulla on tohon aika hyvät perustelut miks haluut just sen esim. toi et noi kivet on ihanan viileet ja toi myös vaikuttaa semi persoonalliselta korulta että hirveen monelta tuskin löytyy samallaista.</p><p></p><p>Ja oikeestaan mä suunnittelenki tässä, et todennäkösesti ostan yhen korun ja se maksaa joku 25e, mutta se on suomalaisen yrittäjän käsityönä tehty ja kuvastaa mun identiteettii ja koruja on kans aika helppo vaan käyttää, ku riittää vaan et muistaa laittaa ne päälleen eikä tartte niinku tehä mitään niitten käytön eteen niinku esim. ukulelen soittamisen kanssa.</p><p></p><p>Eli jos susta viel tuntuu et haluat sen niin osta vaan. :) Voit toki myös ottaa selvää tosta yrityksestä et onko semmonen yritys mitä haluut tukee tms.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 108062, member: 167"] Joo ite saatan just välillä kysyy iteltäni tota, ku en oo varma jostain ostoksesta. :D Mut ehkä sit ku oot noin impulsiivinen niin kantsii pohtii tota viel muutaman päivän ja sit ostaa? Kannattaa myös miettii, et katuisiks sä ja jäisit kaipaamaan tota korua, jos et nyt sitä osta vai pärjäätkö ilman sitä. En oo varma oonko maksanut ikinä 20e jostain korusta ku oon saanut niitä niin paljon lahjaks niin varmaan kallein ite ostamani on vaan joku 10e. Mutta sulla on tohon aika hyvät perustelut miks haluut just sen esim. toi et noi kivet on ihanan viileet ja toi myös vaikuttaa semi persoonalliselta korulta että hirveen monelta tuskin löytyy samallaista. Ja oikeestaan mä suunnittelenki tässä, et todennäkösesti ostan yhen korun ja se maksaa joku 25e, mutta se on suomalaisen yrittäjän käsityönä tehty ja kuvastaa mun identiteettii ja koruja on kans aika helppo vaan käyttää, ku riittää vaan et muistaa laittaa ne päälleen eikä tartte niinku tehä mitään niitten käytön eteen niinku esim. ukulelen soittamisen kanssa. Eli jos susta viel tuntuu et haluat sen niin osta vaan. :) Voit toki myös ottaa selvää tosta yrityksestä et onko semmonen yritys mitä haluut tukee tms. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Pitäiskö ostaa tämmönen kivi rannekkoru?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja