pitkästä aikaa!

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
tajusin yhtäkkiä etten oo ollut aktiivisesti täällä varasijassa varmaan kohta kuukauteen tai ainakaan pariin viikkoon:D aika menny niin nopiaa ku oli koeviikko ja kaikkee. no mut hei, mites teillä on menny, onko mitää uutta? kenellä alkaa kesäkuun alussa kesäloma?
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Tervetuloa takaisin! 👋 Ei kai tänne mitään sen kummempia tai uutta. Mulla alkanee kesäkuussa loma, ellen sitten pikavauhtia onnistu löytämään työ(harjoittelu)paikkaa. Näillä näppäimillä luulen, että kesä menee opintopisteitä tahkotessa. Mitäs itsellesi kuuluu ja häämöttääkö rento kesäloma edessä?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Tervetuloa takaisin! Sujuiko koeviikko hyvin? :D

Hyvin on täällä sujunut, kurssit loppui pari viikkoa sitten koulussa ja nyt oon työharjoittelussa ollut. Vielä kuukausi tässä työssä ja sitten vaihdan lennosta kesäkuun alussa toiseen paikkaan kesätöihin, siellä meneekin sitten koko kesä aina syyskuun alkuun asti. Eli ei ole lomaa luvassa minulle kuin ehkä joskus jouluna, oi voi tätä elämää. :D
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Tervetuloa takaisin! 👋 Ei kai tänne mitään sen kummempia tai uutta. Mulla alkanee kesäkuussa loma, ellen sitten pikavauhtia onnistu löytämään työ(harjoittelu)paikkaa. Näillä näppäimillä luulen, että kesä menee opintopisteitä tahkotessa. Mitäs itsellesi kuuluu ja häämöttääkö rento kesäloma edessä?
Kiitos paljon! itellä menee hyvin vaikka vähän harmittaa etten saanut kesätyöpaikkaa :( olen kuitenkin ajatellut että tekisin kesälomalla jotain pikkutöitä niin tulisi sitä rahaa edes jonkin verran säästöön. haluaisin tehdä kaikkea kivaa ja ylittää itseni nyt kun kerrankin mielenterveys ja minäkuva paremmassa kunnossa kuin pitkiin aikoihin tai voisiko jopa sanoa että vuosiin :D
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Tervetuloa takaisin! Sujuiko koeviikko hyvin? :D

Hyvin on täällä sujunut, kurssit loppui pari viikkoa sitten koulussa ja nyt oon työharjoittelussa ollut. Vielä kuukausi tässä työssä ja sitten vaihdan lennosta kesäkuun alussa toiseen paikkaan kesätöihin, siellä meneekin sitten koko kesä aina syyskuun alkuun asti. Eli ei ole lomaa luvassa minulle kuin ehkä joskus jouluna, oi voi tätä elämää. :D
Kiitos sinullekin! Ihan hyvin se meni vaikka olisin toivonut joistakin aineista parempia numeroita. Yksi koe meni kyllä yli odotusten! Ihanaa että sulla on töitä! olispa itselläkin :) tsemppiä sinne uuteen kesätyöpaikkaan vaikka onhan sinne vielä aikaa :D muista myös levätä vaikka töitä onkin:)
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Hyvin menee mulla! Opinnot on tavallaan jo ohi ja elämä on super kivaa tällä hetkellä kaiken kaikkiaan! Työntäyteinen kesä tosin häämöttää D: sinäänsä hyvä juttu että nyt saan kerättyä rahaa ja tehtyä ekan työharkan, mutta ihan suoraan sanottuna vähän pelottaa ja ärsyttää mennä taas jonnekin tuntemattomaan paikkaan koko kesäksi kun samaan aikaan pitää maksaa asuntoa myös asuinkaupungissa ja sitten poikaystäväkin on kaukana enkä pääse tapaamaan ja haluaisin vaan olla tuttujen ihmisten kanssa, mutta ei auta ja mentävä on kun raharaharaha ja sille tosiaan on tarvetta
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Hyvin menee mulla! Opinnot on tavallaan jo ohi ja elämä on super kivaa tällä hetkellä kaiken kaikkiaan! Työntäyteinen kesä tosin häämöttää D: sinäänsä hyvä juttu että nyt saan kerättyä rahaa ja tehtyä ekan työharkan, mutta ihan suoraan sanottuna vähän pelottaa ja ärsyttää mennä taas jonnekin tuntemattomaan paikkaan koko kesäksi kun samaan aikaan pitää maksaa asuntoa myös asuinkaupungissa ja sitten poikaystäväkin on kaukana enkä pääse tapaamaan ja haluaisin vaan olla tuttujen ihmisten kanssa, mutta ei auta ja mentävä on kun raharaharaha ja sille tosiaan on tarvetta
Kuulostaa kivalta et sun opinnot alkaa olee jo ohi!:) Tiedän tunteen kun pitäisi lähteä tekemään töitä/opiskelemaan toiseen, vieraaseen kaupunkiin. Mutta tsemppiä tuleviin työpäiviin!<3
 
Ylös Pohja