Seurustelu poikaystävän kaa juomassa viikonloppuna <3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
menin hälle lauantaina yöks ja otettiin muutamat sen kuunniaks, että oon nyt saanu syksyn osalta kaikki kokeet kirjotettuu pois alta :)!
vähän testasin rajoja itseasiassa... kun aiemmin oon max juonu 4 0,33l tölkkii, mutta nyt join niitä neljä + yks 0,5l, mutta mitään ei sattunu, R piti miusta muutenkin huolen ja...en tosiaan ollu missään pahassa kunnossa kumminkaan :D kaduttaa vähän, kun R tarjos miulle niin monta kertaa vettä, mutta ei... aamulla se kostautu, kun oli aika kauhee olo ja tuntu, että kuolen janoon ::D

(anyway, takas iltaan)

ennen kun ruvettiin pelata juomapelejä, niin jutskailtiin niitä näitä ja menin suihkuun. hänen alunperin piti tulla miun kaa, mutta ei sit kehannu kun oli vielä vähän kipee (halus pysyy lämpimien vaatekerrosten alla, mikä on erittäin ymmärrettävää)

jossain siinä vähän 19 jälkeen alotettiin ja...no hän oli juonu ensimmäisen juoman (ei vielä mitään hälle) ja mie olin toisessa menossa (...oli noussu tosi nopeesti), kunnes hän sitten sano ne kolme sanaa... olin jotenkin hälle sanonu, "no mie tykkään siusta TOOOSI tosi paljon", johon hän jatko, "no mäpä rakastan sua" - TOO SOON!!!! mie kyllä sanoin ne sanat takas sen enempää miettimättä, vaikka tiiän kyllä (ja toivottavasti hän myös) ettei rakkaus synny noin nopeesti... tai että rakkaus on syvempää (paljon syvempää) ja tällä hetkellä oon palavasti ihastunu häneen, mutten vielä rakastunu. ei minuu ahistanu ne kolme sanaa. toki oisin toivonu hänen tunnustavan ne ees parin kuukauden jälkeen, mutta pointti selvä; hän välittää miusta törkeesti ja on vakavissaan. hän muutenkin sano, että oli miettiny sitä KOLME PÄIVÄÄ, että miten herra ilmasee ne sanat 0.0

...mutten tajuu mikä homma siinä on, että pojat sanoo ne kolme sanaa niin nopiaa??? juttelin asiasta kahen miun kaverin kaa, jotka seurustelee ja...hyö kans kerto, että heiän poikaystävät oli tunnustanu rakkauden jo viikon seurustelun jälkeen...

juomapelit oli hauskoja! ja...no nyt kerron muutaman likasemman jutun (sen enempää yksityiskohtia laittamatta)...

mie kysyin millon meiän eka kerta vois tapahtuu ja hän sano, että piakkoin (kunhan siis parantuu kunnolla). hän myös myöns, että ois jo viime tapaamisella tehny sen alotteen, mutta...no tuli tosiaan yllättäen räkätautiin.
meillä meni myös aihe vähän siihen, että...no panettamisesta :D mie en enää muista mitä mie olin sopertanu, mutta muistan hänen sanoneen että on ollu useita kertoja, kun hällä on... seissy miun seurassa. kysyin mielenkiinnosta milloin ja...no ainakin aiemmin tuona iltana, kun olin menossa suihkuun (kun hilluin pelkkä pyyhe päällä). oikeesti tosi mukava kuulla, että oon toiselle haluttava!

mie onnistuin kahesti kaataa siiderit miun paidalle (tai että...kun join, niin jotenkin valu paitaa pitkin), mutta kääntöpuolena sain R hupparin lainaan ;w; ...ja se on nyt täällä miun luona ja...rakastan miten se tuoksuu häneltä <3 ehottomasti laitan kouluun ja...saatan lainata vähän pidemmän aikaa sitä nyt...

sain elämän ensimmäisen kielarin (kysyin miten se tehään), mikä ainakin neljän juoman jälkeen tuntu ihan....ihan kivalta :D en sitten tiiä mitenkä nyt selvinpäin :'D

noh, kun oltiin menossa nukkuu, niin...hän vähäsen kiusotteli (laitto käden paidan ja housujen alle)... hän muutenkin kiusottelee tosi usein, joten miepä sitten kiusottelin häntä eilen illalla ja tänään vähän... eilen illa laitoin ihan vaan pyyhe kuvan. tänään aiemmin päivällä laitoin hälle videon, jossa poseerasin kivasti ja avasin farkuista kaks nappii, mutta laitoin ne kiinni ja näytin keskarii :') toinen oli just ennen suihkuu - kuvasin videon vessassa (peilin eessä), jossa tiputin pyyhkeen lattialle, mutta kameran kulma just semmonen, ettei rintoja näkyny. hän sitten molempiin vastas, että ilkeetä tommonen :D

mie muuten otin puheeks e-pillerit hänen kaa ja ollaan yhtämieltä siitä, että ne ois aika kivat.... joten pistin terkkarille tänään viestii, mutta saa nähä millon vastaa.

ah! R sano, että ekan tapaamisen jälkeen oli huolissaan, etten ois tykänny hänen seurasta, koska olin sen verran hiljaa... mutta ennen meiän teitten erkanemista, kun olin halannu häntä, niin se oli kuulemma tehny hänet onnelliseks <3

NO MUTTA SUNNUNTAI...

hän aamulla pussas otsalle ja sit kyseli vointii ja...sano, että kumpa hänkin näyttäis hyvältä krapulassa :D

hän anto buranaa ja varmisti vielä kahteen kertaan, että eihän oo banadolii <3 hän kyllä pitää miusta oikein hyvän huolen ;w;

en malta oottaa, että pääsen hälle taas keskiviikkona yöks <3 torstaina jään taas hänen kämpille (ei kouluu) ja...aion järjestellä hänen vaatekaapin (oon kysyny aiemmin, että onko ok jos joskus näin teen, kun hän on koulussa ja kyllä on :D)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo hey krapula johtuu nestehukasta (tieteelliseltä nimeltään liquid wolf:D), siis tosiaan kannattaa juoda vettä kun alkoholi edestää sen poistumista kehosta. Oon saanu läheiseltä vinkin että ota nesteytystabletti illalla ennen nukkumaanmenoa ja sit kans aamulla:D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Joo hey krapula johtuu nestehukasta (tieteelliseltä nimeltään liquid wolf:D), siis tosiaan kannattaa juoda vettä kun alkoholi edestää sen poistumista kehosta. Oon saanu läheiseltä vinkin että ota nesteytystabletti illalla ennen nukkumaanmenoa ja sit kans aamulla:D
ah kiitos vinkistä! ei ois tullu ajateltuu ees mitään nesteytystablettii (...en oikeestaan tienny sen olemassaolosta ees :D). mutta joo, se kostautu ja pahasti sunnuntaina... ens kerralla otan vähemmän alkoholii ja sitäkin enemmän vettä ennen nukkumaanmenoo :'))
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
ah kiitos vinkistä! ei ois tullu ajateltuu ees mitään nesteytystablettii (...en oikeestaan tienny sen olemassaolosta ees :D). mutta joo, se kostautu ja pahasti sunnuntaina... ens kerralla otan vähemmän alkoholii ja sitäkin enemmän vettä ennen nukkumaanmenoo :'))
Joo, partiossa oppii tämmöstä kaikkee jännää:D
 
Ylös Pohja