Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Potkulautaileminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi431" data-source="post: 40972" data-attributes="member: 431"><p>Sanoisin et melkeinpä asfaltilla vaan. Ihan vaan jo sikski ettei laakereihin mee hiekkaa ja lauta ala hidastumaan ku ei pyörät pyöri enää kunnolla. Mut myös sen lisäks et jos se maasto mil kulkee on tosi epätasasta (esim. tosi huonos kunnossa oleva alfattiki) nii sitä on tosi raskasta polkee.. D:</p><p></p><p>Sit jos potkulaudan haluu hankkii nii kannattaa hankkii semmonen isopyöränen (esim. just et pyörän halkasija on 20cm) eikä mitään semmosii pikkupyöräsii temppupotkulautoi (jos ei haluu just nimenomaan temppuilua varten). Koska mitä isommat pyörät nii sitä vähemmän ne tökkää jokaseen pieneen halkeemaan tiessä ja kiveen jne. ja pienempi riski et lauta tökkää sillee et sen päältä lentää ja tosiaan ne ei myöskään hidasta sit vauhtia niin paljoo ja tee siitä polkemisesta super raskasta.</p><p></p><p>Pyörien koon lisäks kandee harkita et miten sitä tankoa saa säädettyä. Sen korkeuden pitäs olla semmonen et se tanko osuu muistaakseni itellään lantion ja navan väliin. Muit ominaisuuksii mitä saattaa haluta miettii on et saako sen laudan taitettua esim. bussia varten (useimmat mun mielestä saa miinus noi temppupotkulaudat) ja et onks siin jousitusta tai käsijarrua (ja jos haluu käsijarrullisen nii kannattaa kattoo et se jarru menee takapyöriin ettei sit käy sitä et etupyörä stoppaa ja lentää laudan päältä).</p><p></p><p><a href="https://tarjoukset.minuntarjouslehteni.fi/lidl-tarjoukset/tarjouslehti-25402-31">Lidlis</a> on täl hetkel myynnis tommonen potkulauta 60€ mis on jousitus. Mut toi stigan potkulauta minkä linkkasin alotusviestis on myös ollu ainaki mun käyttöön tosi hyvä. Siin mun ei semmost tosiaan oo ja en oo ihan varma et kuinka kiva juttu se siin laudassa loppujen lopuks olis. Oon tol takana oleval jarrullaki pärjänny mut tiiän et niis on se riski et ajan mittaa se juttu mitä painetaan nii usein katkee... Kovis vauheis yleensä jarrutan mieluummin painamalla toista kantapäätä maahan mikä kuluttaa kyllä kengänpohjat tosi äkkiä....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi431, post: 40972, member: 431"] Sanoisin et melkeinpä asfaltilla vaan. Ihan vaan jo sikski ettei laakereihin mee hiekkaa ja lauta ala hidastumaan ku ei pyörät pyöri enää kunnolla. Mut myös sen lisäks et jos se maasto mil kulkee on tosi epätasasta (esim. tosi huonos kunnossa oleva alfattiki) nii sitä on tosi raskasta polkee.. D: Sit jos potkulaudan haluu hankkii nii kannattaa hankkii semmonen isopyöränen (esim. just et pyörän halkasija on 20cm) eikä mitään semmosii pikkupyöräsii temppupotkulautoi (jos ei haluu just nimenomaan temppuilua varten). Koska mitä isommat pyörät nii sitä vähemmän ne tökkää jokaseen pieneen halkeemaan tiessä ja kiveen jne. ja pienempi riski et lauta tökkää sillee et sen päältä lentää ja tosiaan ne ei myöskään hidasta sit vauhtia niin paljoo ja tee siitä polkemisesta super raskasta. Pyörien koon lisäks kandee harkita et miten sitä tankoa saa säädettyä. Sen korkeuden pitäs olla semmonen et se tanko osuu muistaakseni itellään lantion ja navan väliin. Muit ominaisuuksii mitä saattaa haluta miettii on et saako sen laudan taitettua esim. bussia varten (useimmat mun mielestä saa miinus noi temppupotkulaudat) ja et onks siin jousitusta tai käsijarrua (ja jos haluu käsijarrullisen nii kannattaa kattoo et se jarru menee takapyöriin ettei sit käy sitä et etupyörä stoppaa ja lentää laudan päältä). [URL='https://tarjoukset.minuntarjouslehteni.fi/lidl-tarjoukset/tarjouslehti-25402-31']Lidlis[/URL] on täl hetkel myynnis tommonen potkulauta 60€ mis on jousitus. Mut toi stigan potkulauta minkä linkkasin alotusviestis on myös ollu ainaki mun käyttöön tosi hyvä. Siin mun ei semmost tosiaan oo ja en oo ihan varma et kuinka kiva juttu se siin laudassa loppujen lopuks olis. Oon tol takana oleval jarrullaki pärjänny mut tiiän et niis on se riski et ajan mittaa se juttu mitä painetaan nii usein katkee... Kovis vauheis yleensä jarrutan mieluummin painamalla toista kantapäätä maahan mikä kuluttaa kyllä kengänpohjat tosi äkkiä.... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Potkulautaileminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja