Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Puhelimeni muistion aarteita
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi1405" data-source="post: 99038" data-attributes="member: 1405"><p>Lisää unia joita olen kirjoittanut muistiooni: </p><p></p><p>8.6.2019</p><p>Unessa olin euroviisuedustajana islannin Hatari-ryhmässä. Koko euroviisujen ajan kuului kamala piippaus ja sitten kun tuli meidän vuoro niin päälaulaja (mr lordi) unohti sanat ja alkoi laulamaan Poju - Poika saunoo. Kaikki yllättyivät mutt lähtivät mukaan.</p><p></p><p>11.12.2019</p><p>Ok ehkä se ei ollutkaan painajainen vaan paha uni mut olin siinä myöhässä jostain työhaastattelusta ja menin johonki odotustilaan kun pääsin perille. Siellä oli sinä ja sun poikaystävä ja istuitte aika kaukana toisistanne sellasella penkillä ni istuin teidän väliin, mut sit aloitte puhuu toisillenne mun ohi ni vaihoin paikkaa. Laitoin mun poikaystävälle viestii siitä et sä olit siinä mut et ollu sanonu mulle mitään XD ja yhtäkkii kysyit multa että "Mitä mieltä sä oot" jostain ja sit olin et "Ihmettelinki jo että häpeetkö mua niin paljon ettet voi ees moi sanoa" ja sit sun poikaystävä löi sitä penkkiä heti sen jälkeen ku sanoin siitä hermostuneena kovaa ja heräsin siihen pamaukseen</p><p></p><p>29.4.2019</p><p>Menin takas päiväkotiin </p><p>Tunnekotit levis lattialle</p><p>Katoin pewdiepievideoita</p><p>Päädyinxkattoo vudeoto jossa kwerrkttiin kun roni backin koira sai hyperkohtaukswn</p><p></p><p>???</p><p>Oltiin Blue Lagoonissa isän, äidin ja veljen kanssa. Se oli aikamoinen pettymys koska se oli lähinnä joku lämmin uima-allas. Oltiin lähdössä niin mentiin jonnekkin ravintolaan siinä sen lähellä (ihan laguunin vieressä). Me tilattiin jäätelöä ja tarjoilija jolla oli joku hengityssuoja/maski (mikä kirurgeilla tms on) tuli pöytään tekemään annosta. Samalla kun se teki mun annosta, se supisi itekseen jotain "Utskatshka utskatshka..." ja kun se lähti pois niin veli alkoi matkimaan sitä pilkaten mutta lopetti yhtäkkiä ja tuijotti syyllisen näkösenä mun taakse. Kun katoin mun taakse niin se tarjoilija seisoi siinä ja tuijotti veljeä. Tarjoilija otti maskin pois ja paljastui Gordon Ramseyksi. Se sanoi jotain että "Look behind you" ja siellä oli veljen ja äidin takana olevassa seinässä olevalle näytölle ilmestynyt teksti: "I'm an idiot sandwich."</p><p></p><p></p><p>Siinä ainoat unet jotka olen muistioon kirjannut</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi1405, post: 99038, member: 1405"] Lisää unia joita olen kirjoittanut muistiooni: 8.6.2019 Unessa olin euroviisuedustajana islannin Hatari-ryhmässä. Koko euroviisujen ajan kuului kamala piippaus ja sitten kun tuli meidän vuoro niin päälaulaja (mr lordi) unohti sanat ja alkoi laulamaan Poju - Poika saunoo. Kaikki yllättyivät mutt lähtivät mukaan. 11.12.2019 Ok ehkä se ei ollutkaan painajainen vaan paha uni mut olin siinä myöhässä jostain työhaastattelusta ja menin johonki odotustilaan kun pääsin perille. Siellä oli sinä ja sun poikaystävä ja istuitte aika kaukana toisistanne sellasella penkillä ni istuin teidän väliin, mut sit aloitte puhuu toisillenne mun ohi ni vaihoin paikkaa. Laitoin mun poikaystävälle viestii siitä et sä olit siinä mut et ollu sanonu mulle mitään XD ja yhtäkkii kysyit multa että "Mitä mieltä sä oot" jostain ja sit olin et "Ihmettelinki jo että häpeetkö mua niin paljon ettet voi ees moi sanoa" ja sit sun poikaystävä löi sitä penkkiä heti sen jälkeen ku sanoin siitä hermostuneena kovaa ja heräsin siihen pamaukseen 29.4.2019 Menin takas päiväkotiin Tunnekotit levis lattialle Katoin pewdiepievideoita Päädyinxkattoo vudeoto jossa kwerrkttiin kun roni backin koira sai hyperkohtaukswn ??? Oltiin Blue Lagoonissa isän, äidin ja veljen kanssa. Se oli aikamoinen pettymys koska se oli lähinnä joku lämmin uima-allas. Oltiin lähdössä niin mentiin jonnekkin ravintolaan siinä sen lähellä (ihan laguunin vieressä). Me tilattiin jäätelöä ja tarjoilija jolla oli joku hengityssuoja/maski (mikä kirurgeilla tms on) tuli pöytään tekemään annosta. Samalla kun se teki mun annosta, se supisi itekseen jotain "Utskatshka utskatshka..." ja kun se lähti pois niin veli alkoi matkimaan sitä pilkaten mutta lopetti yhtäkkiä ja tuijotti syyllisen näkösenä mun taakse. Kun katoin mun taakse niin se tarjoilija seisoi siinä ja tuijotti veljeä. Tarjoilija otti maskin pois ja paljastui Gordon Ramseyksi. Se sanoi jotain että "Look behind you" ja siellä oli veljen ja äidin takana olevassa seinässä olevalle näytölle ilmestynyt teksti: "I'm an idiot sandwich." Siinä ainoat unet jotka olen muistioon kirjannut [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Puhelimeni muistion aarteita
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja