Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Puhelimeni muistion aarteita
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Makkachin" data-source="post: 99051" data-attributes="member: 98"><p>Tämän innoittamana katsoin omaa muistiotani… Siitä hauskoja, ettei muista kirjoittaneensa näitä, eikä välttämättä edes mihin ne tarkalleen liittyy.</p><p></p><p>Ystävystyy kuoleman kanssa? Ei ihannoi vaan ymmärtää sitä</p><p></p><p>S. 26 luonto ja jumaluus. ”Se yksin on äärettömän rikas, ja se yksin tekee taiteilijasta suuren.” Yhteiskuntasopimus? Rousseau</p><p>S. 75 ”ah, varmaa on, että sydämemme rakentaa itse oman onnensa”</p><p>S. 90 ”kun olemme ristiriidassa itsemme kanssa, olemme ristiriidassa koko maailman kanssa”</p><p>S. 123 pyhyyttä on maallisessa elämässä, luonnossa, ympärillä</p><p>S. 129 ”entä, jos albert kuolisi?”</p><p>S. 146 pohdintaa jumalasta, maailmankuvan ilmentymä, sen murros ja kyseenalaistus</p><p>Ei jumalaa tai ketään muuta tuomassa lohtua, oman tuskansa vanki, eikä pääse siitä irti.</p><p></p><p>paristot AAA AA</p><p>voiveitsi</p><p></p><p>haluan valkoiset pörrökengät</p><p></p><p>sähkövatkain</p><p>henkselit</p><p>loisteputkivalo</p><p></p><p>bronte modernismi</p><p>kuka minä olen, mitä tahdon elämältä</p><p></p><p>helenin vaatimattomuus vs kirkkoherran omahyväisyys ja usko omasta hengellisestä ylivertaisuudesta</p><p></p><p>Modernia kerronnallisuutta? Willyn harhakuvitelmat, takaumat ja sentapainen sirpaleisuus</p><p></p><p>Merkityksettömyys. Poikkeuksena loppu? Merkitystä vain mukavuutta haittaavilla asioilla kuten pyyhkeellä.</p><p></p><p>huomenna</p><p>passi</p><p></p><p>loppuun viime vuoden kurssi ja palauta ja toivo parasta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Makkachin, post: 99051, member: 98"] Tämän innoittamana katsoin omaa muistiotani… Siitä hauskoja, ettei muista kirjoittaneensa näitä, eikä välttämättä edes mihin ne tarkalleen liittyy. Ystävystyy kuoleman kanssa? Ei ihannoi vaan ymmärtää sitä S. 26 luonto ja jumaluus. ”Se yksin on äärettömän rikas, ja se yksin tekee taiteilijasta suuren.” Yhteiskuntasopimus? Rousseau S. 75 ”ah, varmaa on, että sydämemme rakentaa itse oman onnensa” S. 90 ”kun olemme ristiriidassa itsemme kanssa, olemme ristiriidassa koko maailman kanssa” S. 123 pyhyyttä on maallisessa elämässä, luonnossa, ympärillä S. 129 ”entä, jos albert kuolisi?” S. 146 pohdintaa jumalasta, maailmankuvan ilmentymä, sen murros ja kyseenalaistus Ei jumalaa tai ketään muuta tuomassa lohtua, oman tuskansa vanki, eikä pääse siitä irti. paristot AAA AA voiveitsi haluan valkoiset pörrökengät sähkövatkain henkselit loisteputkivalo bronte modernismi kuka minä olen, mitä tahdon elämältä helenin vaatimattomuus vs kirkkoherran omahyväisyys ja usko omasta hengellisestä ylivertaisuudesta Modernia kerronnallisuutta? Willyn harhakuvitelmat, takaumat ja sentapainen sirpaleisuus Merkityksettömyys. Poikkeuksena loppu? Merkitystä vain mukavuutta haittaavilla asioilla kuten pyyhkeellä. huomenna passi loppuun viime vuoden kurssi ja palauta ja toivo parasta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Puhelimeni muistion aarteita
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja