Pussailu ja Vatsatauti😰 Mitä mieltä? (Kuulostaa ehkä ällöttävältä mutta lue kysymys:)

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Oksensin eilen klo: 14-15:00 välisenä aikana kolme kertaa, ja mahaan sattui jonkun verran ja sen jälkeen ei oo ollut enää mitään. Oon pessy käsiä koko ajan ja juonut vettä, käynyt suihkussa ja ruokaakin jonkun verran olen saanut alas. Oon menossa säädölle yöksi tänään klo 21.00 ja tässä välissä tulis tunteja kun en ole tuntenut oloa kipeäksi niin 29h. Uskallanko pussata vai tartutanko hänet vaan? Kun taudin itämisaika 12-48h. Ainakin oireiden loppumisesta seuraavana päivänä voi palata töihin netin mukaan joten kai mää hänen luokseen voin mennä? Mutta uskallanko halata tai pussata, ettei hän tulisi vaan kipäksi? Tai nukkua hänen vieressään:(.
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Edit: Mun säätö asuu täältä yli 300km päässä ja oon jo aikasemmin varannu junaliput sinne 58€ ja bussiliput takas 26€ eikä niitä saa peruutettua. Joten jos en mene, niin rahat menee hukkaan ja en nää säätöäni pitkään aikaan töiden takia😭😭
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,455
Reaktioarvo
2,341
Kipeänä on kyllä erittäin huono ajatus lähteä matkustamaan. Vaikka se ärsyttääkin, sinuna jättäisin menemättä. 1-2 oireetonta päivää on hyvä odottaa.
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mäki kysyisin säädöltä. Jotkut ei välitä niin paljon siitä vaik jonku lievän taudin saiski, kunhan saa vaa olla mielitetyn vieressä. Jotkut sit taas kammoaa vaik just sitä oksentamista just niin paljon et voi jopa suuttua jos saa selville et on saanu semmosen toiselta, ku toinen ei oo viittiny muutamaa päivää odottaa.
 
Ylös Pohja