Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Py:n kaa taas etäisempi hetki (kaikki ei oo taaskaan ok)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 125449" data-attributes="member: 26"><p>tää nyt tulee kaikille.</p><p></p><p>mie oisin ehottomasti näyttäny tuommosta läheisyyttä vasta kuukausien päästä, mutta kumminkin hänen kanssaan se oli jotenkin...helppoo? hän tosiaan kerto rakastavansa minuu alle viikon seurustelun jälkeen, sekä oli tosi läheinen muutenkin. minuu ei ahistanu hänen läheisyys, eikä häntä ahistanu miun läheisyys (siitä oltiin keskusteltu).</p><p></p><p>tiiän, että on tosi absurdin kuulosta, että olin askarrellu semmosen vihkosen, jossa kerroin kaikkia meiän yhteisiä muistoja, mitä kaikkee rakastan hänessä, miten onnelliseks tekee miut, jne., mutta...se oli tosiaan hälle fine. jos kyseessä ois ollu toinen ihminen, niin tottakai oisin mukautunu sen toisen ihmisen läheisyyteen ja tehny tuommosen kirjeen vasta paljon myöhemmin.</p><p></p><p>kirjeen annoin hälle ja...hän arvosti sitä ja kiitti. oon oikeestaan onnellinen, että tein sen, kun...noh, teen justiinsa toisen kesun.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 125449, member: 26"] tää nyt tulee kaikille. mie oisin ehottomasti näyttäny tuommosta läheisyyttä vasta kuukausien päästä, mutta kumminkin hänen kanssaan se oli jotenkin...helppoo? hän tosiaan kerto rakastavansa minuu alle viikon seurustelun jälkeen, sekä oli tosi läheinen muutenkin. minuu ei ahistanu hänen läheisyys, eikä häntä ahistanu miun läheisyys (siitä oltiin keskusteltu). tiiän, että on tosi absurdin kuulosta, että olin askarrellu semmosen vihkosen, jossa kerroin kaikkia meiän yhteisiä muistoja, mitä kaikkee rakastan hänessä, miten onnelliseks tekee miut, jne., mutta...se oli tosiaan hälle fine. jos kyseessä ois ollu toinen ihminen, niin tottakai oisin mukautunu sen toisen ihmisen läheisyyteen ja tehny tuommosen kirjeen vasta paljon myöhemmin. kirjeen annoin hälle ja...hän arvosti sitä ja kiitti. oon oikeestaan onnellinen, että tein sen, kun...noh, teen justiinsa toisen kesun. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Py:n kaa taas etäisempi hetki (kaikki ei oo taaskaan ok)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja