Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Rääh juu tekee niin paljon mieli viinaa että en kestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 6048" data-attributes="member: 34"><p>No näinpä. Meikä kävi yli vuoden terapiassa mut koska se vaan pahens mun oloa niin oli pakko lopettaa ja lääkärikin suositteli lopettamaan. Menin sitten poliklinikan asiakkaaks ja kävin siellä kunnes jouduin lopettamaan sielläkin koska terapiaan en enää ollut valmis kaiken sen paskan jälkeen ja lääkkeitä en halunnut niin ei ollut mitään keinoa millä mua olis voinu auttaa. Nykyään käyn juttelemas lähinnä kuntoutuksessa ohjaajien kanssa ja sit mun ois tarkotus hakeutuu yhteen paikkaan, joka ei tosin ole mikään psykologi tms. Mutta joku nuorisotyöntekijä tai vastaava. En ole vain saanut vielä otettua sinne yhteyttä. Ja toki se juttelu olis varmaan kasuaalimpaa, ei mitään terapiaa mutta olisi ainakin joku jolle jutella ja joka pystyis ehkä edes vähän auttamaan. Paino sanalla ehkä.</p><p></p><p>No ei kai sitä pitäisi. Katsotaan nyt kestääkö tätä vai ei D: eipä tässä enää paljon aikaakaan ole, en varmaan edes saisi lähdettyä ahdistuksen takia vaikka haluisinkin. En vaan tiedä miten kestää tätä oloa, ei mikään auta ja oon liian sekasin edes yrittääkseni mitään. Kai sitten vaan hukutan tunteet musiikkiin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 6048, member: 34"] No näinpä. Meikä kävi yli vuoden terapiassa mut koska se vaan pahens mun oloa niin oli pakko lopettaa ja lääkärikin suositteli lopettamaan. Menin sitten poliklinikan asiakkaaks ja kävin siellä kunnes jouduin lopettamaan sielläkin koska terapiaan en enää ollut valmis kaiken sen paskan jälkeen ja lääkkeitä en halunnut niin ei ollut mitään keinoa millä mua olis voinu auttaa. Nykyään käyn juttelemas lähinnä kuntoutuksessa ohjaajien kanssa ja sit mun ois tarkotus hakeutuu yhteen paikkaan, joka ei tosin ole mikään psykologi tms. Mutta joku nuorisotyöntekijä tai vastaava. En ole vain saanut vielä otettua sinne yhteyttä. Ja toki se juttelu olis varmaan kasuaalimpaa, ei mitään terapiaa mutta olisi ainakin joku jolle jutella ja joka pystyis ehkä edes vähän auttamaan. Paino sanalla ehkä. No ei kai sitä pitäisi. Katsotaan nyt kestääkö tätä vai ei D: eipä tässä enää paljon aikaakaan ole, en varmaan edes saisi lähdettyä ahdistuksen takia vaikka haluisinkin. En vaan tiedä miten kestää tätä oloa, ei mikään auta ja oon liian sekasin edes yrittääkseni mitään. Kai sitten vaan hukutan tunteet musiikkiin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Rääh juu tekee niin paljon mieli viinaa että en kestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja