Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
7
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
RÄÄh mikä mua vaivaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 62250" data-attributes="member: 34"><p>Nyt about kaks viime kertaa ku oon kuunnellut tän biisin:</p><p>[MEDIA=spotify]track/4uwwsZqzkz6hKVHco6HJam[/MEDIA]</p><p></p><p>Niin oon molemmilla kerroilla ollu sillee "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 kuolen mä rakastan olaa yyyyyyyyyyyhhhh 😭😭😭😭😭🤧🤧🤧💖" niiku suurinpiirtein saan jonku kohtauksen yhtäkkiä tunteiden voimasta ja oon joku crying mess ?????</p><p></p><p>Niiku tää: [MEDIA=youtube]x1uVKGsXHM4[/MEDIA]</p><p>🤔 That's meeeee</p><p></p><p>Emt luulen että olal on vaa nii söpö ääni että en sen takii kestä 😔 tarkottaaks tää et aattelen sitä taas enemmän ahahaha ok</p><p></p><p>Tosin mietin kyl...... Kaikkii muitaki. Mut ola 💖💖💖😭</p><p></p><p>Aaaä what am i doing</p><p></p><p>Mitä helvettiä nyt taas. Alko soimaa battle scarsin repriisi ja se on varmaan pahempi ku se actual battle scars. Ja lisää mielenkiintosta settiä taas, tää lista on täynnä biisejä joita en kestä :)</p><p></p><p>Hei oikeesti en voi olla ajattelematta olaa :DDDDDDDD lmaooo ok eihän siinä</p><p></p><p>Toisaalta en voi olla ajattelematta m:ääkään tai timppaa tai tõnuu näköjään?? Ja niko-traumat nousee pintaan näistä biiseistä ahahaha</p><p></p><p>Aaaa miten must tuntuu etten taas muista mitään oon ihan ulapalla</p><p></p><p>Heh mahtavaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 62250, member: 34"] Nyt about kaks viime kertaa ku oon kuunnellut tän biisin: [MEDIA=spotify]track/4uwwsZqzkz6hKVHco6HJam[/MEDIA] Niin oon molemmilla kerroilla ollu sillee "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 kuolen mä rakastan olaa yyyyyyyyyyyhhhh 😭😭😭😭😭🤧🤧🤧💖" niiku suurinpiirtein saan jonku kohtauksen yhtäkkiä tunteiden voimasta ja oon joku crying mess ????? Niiku tää: [MEDIA=youtube]x1uVKGsXHM4[/MEDIA] 🤔 That's meeeee Emt luulen että olal on vaa nii söpö ääni että en sen takii kestä 😔 tarkottaaks tää et aattelen sitä taas enemmän ahahaha ok Tosin mietin kyl...... Kaikkii muitaki. Mut ola 💖💖💖😭 Aaaä what am i doing Mitä helvettiä nyt taas. Alko soimaa battle scarsin repriisi ja se on varmaan pahempi ku se actual battle scars. Ja lisää mielenkiintosta settiä taas, tää lista on täynnä biisejä joita en kestä :) Hei oikeesti en voi olla ajattelematta olaa :DDDDDDDD lmaooo ok eihän siinä Toisaalta en voi olla ajattelematta m:ääkään tai timppaa tai tõnuu näköjään?? Ja niko-traumat nousee pintaan näistä biiseistä ahahaha Aaaa miten must tuntuu etten taas muista mitään oon ihan ulapalla Heh mahtavaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
RÄÄh mikä mua vaivaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja