Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
rakastatteko itseänne?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="annimetall" data-source="post: 90711" data-attributes="member: 470"><p>Voisin rehellisesti sanoa, kyllä rakastan itseäni.</p><p></p><p>Aina se ei ole helppoa, mutta itseni kanssahan sitä loppu elämäni elän, joten parasta alkaa opetella hyväksymään ja rakastamaan itseäni.</p><p></p><p>Pidän ulkonäöstäni. Vietän joskus pitkiäkin aikoja tutkien itseäni peilistä, tullen aina samaan päätökseen. Olen kaunis omasta mielestäni.</p><p></p><p>Pidän luonteestani. Osaan sanoa ei. Osaan kertoa totuuden, vaikkakin välillä se on vaikeaa. Olen uskollinen ystävä niille, jotka sen ansaitsevat. Olen rohkea, kun sitä vaaditaan.</p><p></p><p>Hyväksyn kyyneleeni, koska itkeminen on luonnollista. Hyväksyn herkän puoleni, koska sellainen minä olen.</p><p></p><p>Tiedän etten ole läheskään aina oikeassa. Osaan myöntää virheeni, myös itselleni. Pystyn tekemään vaikeita päätöksiä, muiden avulla tai ilman.</p><p></p><p>Rakastan itseäni, koska olen minä. Viallinen kappale tehtaalta, jolla on omatunto, sielu ja järki, kaikki tallella.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annimetall, post: 90711, member: 470"] Voisin rehellisesti sanoa, kyllä rakastan itseäni. Aina se ei ole helppoa, mutta itseni kanssahan sitä loppu elämäni elän, joten parasta alkaa opetella hyväksymään ja rakastamaan itseäni. Pidän ulkonäöstäni. Vietän joskus pitkiäkin aikoja tutkien itseäni peilistä, tullen aina samaan päätökseen. Olen kaunis omasta mielestäni. Pidän luonteestani. Osaan sanoa ei. Osaan kertoa totuuden, vaikkakin välillä se on vaikeaa. Olen uskollinen ystävä niille, jotka sen ansaitsevat. Olen rohkea, kun sitä vaaditaan. Hyväksyn kyyneleeni, koska itkeminen on luonnollista. Hyväksyn herkän puoleni, koska sellainen minä olen. Tiedän etten ole läheskään aina oikeassa. Osaan myöntää virheeni, myös itselleni. Pystyn tekemään vaikeita päätöksiä, muiden avulla tai ilman. Rakastan itseäni, koska olen minä. Viallinen kappale tehtaalta, jolla on omatunto, sielu ja järki, kaikki tallella. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
rakastatteko itseänne?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja