Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Random kysymyksiä 🧠
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Desvelada" data-source="post: 151005" data-attributes="member: 106"><p>Mistä yhdestä omistamastasi asiasta sinun pitäisi luopua mutta et voi? 10 numeroa liian pienistä sukista</p><p>Pystytkö tekemään spagaatin? Kyllä jos venyttelisin tovin </p><p>Minkä ikäisenä opit ajamaan pyörällä? 5-vuotiaana</p><p>Kuinka monessa maassa olet käynyt? Viidessä (jos Suomea ei lasketa) </p><p>Mikä oli lempi-TV-ohjelmasi lapsena? Ryhmä Hau, Oktonautit, Ystäväni Ronja</p><p>Mikä on ensimmäinen huvipuisto, jossa kävit? Puuhamaa</p><p>Oletko koskaan syönyt intialaista ruokaa? Olen</p><p>Minkä nimen olisit saanut, jos olisit ollut vastakkaista sukupuolta? Pikkuveljeni nimen :D</p><p>Osaatko viheltää? Juu</p><p>Mistä ostat farkkusi? Kirppiksiltä</p><p>Mikä on viimeisin kehu, jonka olet saanut? Mua sanottiin mukavaksi</p><p>Kuinka monet kengät omistat? Seitsemät</p><p>Mitä ruokaa vihasit aiemmin, mutta nyt rakastat? Sosekeitto</p><p>Onko sinulla outoja kammoja? No onhan niitä</p><p>Nukutko kaapinovi auki vai kiinni? Auki</p><p>Onko sinulla outoja tapoja? Niitäkin löytyy</p><p>Mitä elokuvaa voisit katsoa uudelleen ja uudelleen, ja pitää siitä aina yhtä paljon? Frozen</p><p>Tappavin asia maailmassa? Katkeruus</p><p>Jos olisit rikollinen,mikä olisi ammattinimesi? (esim. autovaras) kirjavaras</p><p>Jos olisit kuolemaantuomittu,mikä olisi viimeinen toiveesi? Saada halit kaikilta mulle rakkailta ihmisiltä</p><p>Mikä on mielestäsi ihmisen aisteista tärkein? Tunto</p><p>Kuinka monta tämän tapaista kyselyä olet tehnyt? Muutamia</p><p>Mikä on typerin viihde, josta nautit? Vr-junakartan tuijottaminen tai ihmisten turhanpäiväinen riitely</p><p>Oletko koskaan osallistunut mielenosoitukseen? En muista</p><p>Mikä on suurin elämän oppitunti, jonka olet oppinut vaikealla tavalla? Se, että elämää pitää todella arvostaa</p><p>Jos voisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi? Poistaisin epätasa-arvon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Desvelada, post: 151005, member: 106"] Mistä yhdestä omistamastasi asiasta sinun pitäisi luopua mutta et voi? 10 numeroa liian pienistä sukista Pystytkö tekemään spagaatin? Kyllä jos venyttelisin tovin Minkä ikäisenä opit ajamaan pyörällä? 5-vuotiaana Kuinka monessa maassa olet käynyt? Viidessä (jos Suomea ei lasketa) Mikä oli lempi-TV-ohjelmasi lapsena? Ryhmä Hau, Oktonautit, Ystäväni Ronja Mikä on ensimmäinen huvipuisto, jossa kävit? Puuhamaa Oletko koskaan syönyt intialaista ruokaa? Olen Minkä nimen olisit saanut, jos olisit ollut vastakkaista sukupuolta? Pikkuveljeni nimen :D Osaatko viheltää? Juu Mistä ostat farkkusi? Kirppiksiltä Mikä on viimeisin kehu, jonka olet saanut? Mua sanottiin mukavaksi Kuinka monet kengät omistat? Seitsemät Mitä ruokaa vihasit aiemmin, mutta nyt rakastat? Sosekeitto Onko sinulla outoja kammoja? No onhan niitä Nukutko kaapinovi auki vai kiinni? Auki Onko sinulla outoja tapoja? Niitäkin löytyy Mitä elokuvaa voisit katsoa uudelleen ja uudelleen, ja pitää siitä aina yhtä paljon? Frozen Tappavin asia maailmassa? Katkeruus Jos olisit rikollinen,mikä olisi ammattinimesi? (esim. autovaras) kirjavaras Jos olisit kuolemaantuomittu,mikä olisi viimeinen toiveesi? Saada halit kaikilta mulle rakkailta ihmisiltä Mikä on mielestäsi ihmisen aisteista tärkein? Tunto Kuinka monta tämän tapaista kyselyä olet tehnyt? Muutamia Mikä on typerin viihde, josta nautit? Vr-junakartan tuijottaminen tai ihmisten turhanpäiväinen riitely Oletko koskaan osallistunut mielenosoitukseen? En muista Mikä on suurin elämän oppitunti, jonka olet oppinut vaikealla tavalla? Se, että elämää pitää todella arvostaa Jos voisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi? Poistaisin epätasa-arvon [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Random kysymyksiä 🧠
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja