Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Random kysymyksiä 🧠
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 151040" data-attributes="member: 154"><p> <ol> <li data-xf-list-type="ol">Mistä yhdestä omistamastasi asiasta sinun pitäisi luopua mutta et voi? - ei mulla oikein oo mitään sellaista 🫠. Ainoa mitä voin miettiä on ehkä jotkut kesken jääneet projektit</li> <li data-xf-list-type="ol">Pystytkö tekemään spagaatin? - en edes vuosien treenien jälkeen. Tosi lähelle pääsen. Mutta satutin mun lonkan ratsastus onnettomuudessa 15 vuotiaana niin se ei enää "aukene" samanlailla ja spagaatin yritys aiheuttaa kipua.</li> <li data-xf-list-type="ol">Minkä ikäisenä opit ajamaan pyörällä? - en muista mutta aika nuorena. Olin porukan nuorin ja muut ei halunnut leikkiä mun kanssa niin ajelin aina yksikseni pyörällä ympäriinsä</li> <li data-xf-list-type="ol">Kuinka monessa maassa olet käynyt? - about 20</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä oli lempi-TV-ohjelmasi lapsena? - Muumit, Antti Aamunen ja Ankronikka </li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on ensimmäinen huvipuisto, jossa kävit? - Linnanmäki varmaan</li> <li data-xf-list-type="ol">Oletko koskaan syönyt intialaista ruokaa? - Useasti. Mulla on intialainen ystävä jonka kokkaukset on nominominomnom!</li> <li data-xf-list-type="ol">Minkä nimen olisit saanut, jos olisit ollut vastakkaista sukupuolta? - Aleksi</li> <li data-xf-list-type="ol">Osaatko viheltää? - en, mutta osaan vislaa</li> <li data-xf-list-type="ol">Mistä ostat farkkusi? - en käytä farkkuja</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on viimeisin kehu, jonka olet saanut? - you are doing well</li> <li data-xf-list-type="ol">Kuinka monet kengät omistat? - ehkä joku vähän päälle 20 paria</li> <li data-xf-list-type="ol">Mitä ruokaa vihasit aiemmin, mutta nyt rakastat? - runny eggs, beetroot ja olives</li> <li data-xf-list-type="ol">Onko sinulla outoja kammoja? - ei mulla enään. Pitkään pelkäsin kylkiluiden murtumista niin paljon että en voinut edes pöytään nojata. Mut sit kun kylkiluu murtui eikä se ollut niin paha niin sinne meni se pelko.</li> <li data-xf-list-type="ol">Nukutko kaapinovi auki vai kiinni? - mulla ei oo kaappia enään makkarissa, mutta ennen pidin niitä aina auki</li> <li data-xf-list-type="ol">Onko sinulla outoja tapoja? - mun mielestä ei mutta ehkä jonkun mielestä. Syön saunassa, mieluiten jäätelöä mutta joskus koko aterian. Pyöritän jalkoja unissani. Ja tykkään tehdä ääni efektin kaikkeen mitä teen. Esim kun oli kahvilassa töissään, sanoin aina Bing kun kassakone aukesi. Ja kahvia kaataessa tein myös sen äänen.</li> <li data-xf-list-type="ol">Mitä elokuvaa voisit katsoa uudelleen ja uudelleen, ja pitää siitä aina yhtä paljon? - ei oo sellasta. Kyllästynyt nopeasti.</li> <li data-xf-list-type="ol">Tappavin asia maailmassa? - ahneus, viha, kateus, vallanhimo</li> <li data-xf-list-type="ol">Jos olisit rikollinen,mikä olisi ammattinimesi? (esim. autovaras) superspy</li> <li data-xf-list-type="ol">Jos olisit kuolemaantuomittu,mikä olisi viimeinen toiveesi? - yksi ilta kaikkien rakkaiden kanssa </li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on mielestäsi ihmisen aisteista tärkein? - Kuulo tai näkö, kuulo koska musiikki ja äänet on rauhoittavia, mutta näkö kans koska muuten ihan kaikki olisi vierasta ja pelottavaa </li> <li data-xf-list-type="ol">Kuinka monta tämän tapaista kyselyä olet tehnyt? - Demi aikoina aika monia</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on typerin viihde, josta nautit? -Tyhmät teini TV sarjat 😁</li> <li data-xf-list-type="ol">Oletko koskaan osallistunut mielenosoitukseen? - olen</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on suurin elämän oppitunti, jonka olet oppinut vaikealla tavalla? - valitettavasti sun pitää olla itsekäs jos haluan menestyä</li> <li data-xf-list-type="ol">Jos voisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi? Tasa-arvoisuus</li> </ol></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 151040, member: 154"] [LIST=1] [*]Mistä yhdestä omistamastasi asiasta sinun pitäisi luopua mutta et voi? - ei mulla oikein oo mitään sellaista 🫠. Ainoa mitä voin miettiä on ehkä jotkut kesken jääneet projektit [*]Pystytkö tekemään spagaatin? - en edes vuosien treenien jälkeen. Tosi lähelle pääsen. Mutta satutin mun lonkan ratsastus onnettomuudessa 15 vuotiaana niin se ei enää "aukene" samanlailla ja spagaatin yritys aiheuttaa kipua. [*]Minkä ikäisenä opit ajamaan pyörällä? - en muista mutta aika nuorena. Olin porukan nuorin ja muut ei halunnut leikkiä mun kanssa niin ajelin aina yksikseni pyörällä ympäriinsä [*]Kuinka monessa maassa olet käynyt? - about 20 [*]Mikä oli lempi-TV-ohjelmasi lapsena? - Muumit, Antti Aamunen ja Ankronikka [*]Mikä on ensimmäinen huvipuisto, jossa kävit? - Linnanmäki varmaan [*]Oletko koskaan syönyt intialaista ruokaa? - Useasti. Mulla on intialainen ystävä jonka kokkaukset on nominominomnom! [*]Minkä nimen olisit saanut, jos olisit ollut vastakkaista sukupuolta? - Aleksi [*]Osaatko viheltää? - en, mutta osaan vislaa [*]Mistä ostat farkkusi? - en käytä farkkuja [*]Mikä on viimeisin kehu, jonka olet saanut? - you are doing well [*]Kuinka monet kengät omistat? - ehkä joku vähän päälle 20 paria [*]Mitä ruokaa vihasit aiemmin, mutta nyt rakastat? - runny eggs, beetroot ja olives [*]Onko sinulla outoja kammoja? - ei mulla enään. Pitkään pelkäsin kylkiluiden murtumista niin paljon että en voinut edes pöytään nojata. Mut sit kun kylkiluu murtui eikä se ollut niin paha niin sinne meni se pelko. [*]Nukutko kaapinovi auki vai kiinni? - mulla ei oo kaappia enään makkarissa, mutta ennen pidin niitä aina auki [*]Onko sinulla outoja tapoja? - mun mielestä ei mutta ehkä jonkun mielestä. Syön saunassa, mieluiten jäätelöä mutta joskus koko aterian. Pyöritän jalkoja unissani. Ja tykkään tehdä ääni efektin kaikkeen mitä teen. Esim kun oli kahvilassa töissään, sanoin aina Bing kun kassakone aukesi. Ja kahvia kaataessa tein myös sen äänen. [*]Mitä elokuvaa voisit katsoa uudelleen ja uudelleen, ja pitää siitä aina yhtä paljon? - ei oo sellasta. Kyllästynyt nopeasti. [*]Tappavin asia maailmassa? - ahneus, viha, kateus, vallanhimo [*]Jos olisit rikollinen,mikä olisi ammattinimesi? (esim. autovaras) superspy [*]Jos olisit kuolemaantuomittu,mikä olisi viimeinen toiveesi? - yksi ilta kaikkien rakkaiden kanssa [*]Mikä on mielestäsi ihmisen aisteista tärkein? - Kuulo tai näkö, kuulo koska musiikki ja äänet on rauhoittavia, mutta näkö kans koska muuten ihan kaikki olisi vierasta ja pelottavaa [*]Kuinka monta tämän tapaista kyselyä olet tehnyt? - Demi aikoina aika monia [*]Mikä on typerin viihde, josta nautit? -Tyhmät teini TV sarjat 😁 [*]Oletko koskaan osallistunut mielenosoitukseen? - olen [*]Mikä on suurin elämän oppitunti, jonka olet oppinut vaikealla tavalla? - valitettavasti sun pitää olla itsekäs jos haluan menestyä [*]Jos voisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi? Tasa-arvoisuus [/LIST] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Random kysymyksiä 🧠
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja