Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Random kysymyksiä 🧠
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="hillasuo" data-source="post: 152071" data-attributes="member: 1636"><p> <ol> <li data-xf-list-type="ol">Mistä yhdestä omistamastasi asiasta sinun pitäisi luopua mutta et voi? Vaaterekki ko vie ihan sikana tilaa mun huoneesta :D</li> <li data-xf-list-type="ol">Pystytkö tekemään spagaatin? En todellakaan</li> <li data-xf-list-type="ol">Minkä ikäisenä opit ajamaan pyörällä? 6v, just ennen eskaria</li> <li data-xf-list-type="ol">Kuinka monessa maassa olet käynyt?suomen lisäks kolmessa (ruotti, norja, tsekki)</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä oli lempi-TV-ohjelmasi lapsena? En kattonu kauheasti telkkaria, mutta aina mummulassa katottiin jotaki disney channelia niin KC salainen agentti oli ihan paras</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on ensimmäinen huvipuisto, jossa kävit? Gröna lund (ja sulmen tivoli sitä ennen)</li> <li data-xf-list-type="ol">Oletko koskaan syönyt intialaista ruokaa? En </li> <li data-xf-list-type="ol">Minkä nimen olisit saanut, jos olisit ollut vastakkaista sukupuolta? Vissiin Antti mutta en oo ihan varma että onko tää vaan joku feikki muistikuva. En oo viittiny kysyä enää uuelleen.</li> <li data-xf-list-type="ol">Osaatko viheltää? Joo</li> <li data-xf-list-type="ol">Mistä ostat farkkusi? H&M, cubus, kai gina tricot. Ja helsingin reissulla cropp oli hyvä farkkukauppa.</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on viimeisin kehu, jonka olet saanut? Mulla on kuulemma ihanat silmät :D</li> <li data-xf-list-type="ol">Kuinka monet kengät omistat? Ehkä 7</li> <li data-xf-list-type="ol">Mitä ruokaa vihasit aiemmin, mutta nyt rakastat? En oo hirveästi vihannu mitään ruokia niin en kyllä keksi mitään. Mutta jos otetaan toisin päin niin oon alkanu vältteleen nuudeleita..</li> <li data-xf-list-type="ol">Onko sinulla outoja kammoja? En tiiä onko outoja mutta: linnut (varsinki pienet + sorsat, joutsenet ja kuovit tmv mitä keväällä on pelloilla) ja sitten mua ällöttää suuresti ajatus siitä miten veri virtaa verisuonissa ja sydän sykkii. Mutta ei mua veri tai haavat oikeastaan ällötä.</li> <li data-xf-list-type="ol">Nukutko kaapinovi auki vai kiinni? Yleensä kiinni mutta ei mua häiritte jos oon unohtanu auki/ei mahu kiinni</li> <li data-xf-list-type="ol">Onko sinulla outoja tapoja? Mulla on joku pakkomielle siihen ettei mun kädet haisis pahalle niin haistelen niitä sitten huomaamattomasti pitkin päivää</li> <li data-xf-list-type="ol">Mitä elokuvaa voisit katsoa uudelleen ja uudelleen, ja pitää siitä aina yhtä paljon? Mulan (se näytelty versio). Ärsyttää ko oon hukannu sen levyn jonnekki..</li> <li data-xf-list-type="ol">Tappavin asia maailmassa? Äikän tunnit 50v pick me- open kaa</li> <li data-xf-list-type="ol">Jos olisit rikollinen,mikä olisi ammattinimesi? (esim. autovaras) huumediileri tai joku mafiapomo (kröhöm jos kerran rikkoo lakia niin sama sitten kerralla kunnolla..)</li> <li data-xf-list-type="ol">Jos olisit kuolemaantuomittu, mikä olisi viimeinen toiveesi? Haluaisin kertoa muutamille ihmisille kuinka paljon välitän niistä ja kuin rakkaita ne mulle on. Ja että ne pärjää kyllä.</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on mielestäsi ihmisen aisteista tärkein? Hmmm. Näkö tai kuulo. En osaa valita että kumpi</li> <li data-xf-list-type="ol">Kuinka monta tämän tapaista kyselyä olet tehnyt? En ihn kauhean montaa ko en jaksa. Nyt ignooraan mun säätöä niin en voi mennä snäppiin —> piti keksiä tekemistä</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on typerin viihde, josta nautit? Vauva.fi keskustelujen lukeminen. Ja tappeleminen/riitely/mikä vaan viesteillä</li> <li data-xf-list-type="ol">Oletko koskaan osallistunut mielenosoitukseen? En. Ei oo kyllä ollu tilaisuuttakaan</li> <li data-xf-list-type="ol">Mikä on suurin elämän oppitunti, jonka olet oppinut vaikealla tavalla? Varmaan se että joskus on vaan parempi lopettaa kaveruus. </li> <li data-xf-list-type="ol">Jos voisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi? Se että olis jotenki noloa olla ihmisoikeuksien/tasa-arvon/ympäristön/minkä vaan puolella. Ettei kehtaa myöntää kaikille että mulle on ihan sama jos joku on vaikka homo tai tummaihonen. Mutta saatana ko siitäki vittuillaan ja huuellaan. (Ja tietenki sodat jne)</li> </ol></blockquote><p></p>
[QUOTE="hillasuo, post: 152071, member: 1636"] [LIST=1] [*]Mistä yhdestä omistamastasi asiasta sinun pitäisi luopua mutta et voi? Vaaterekki ko vie ihan sikana tilaa mun huoneesta :D [*]Pystytkö tekemään spagaatin? En todellakaan [*]Minkä ikäisenä opit ajamaan pyörällä? 6v, just ennen eskaria [*]Kuinka monessa maassa olet käynyt?suomen lisäks kolmessa (ruotti, norja, tsekki) [*]Mikä oli lempi-TV-ohjelmasi lapsena? En kattonu kauheasti telkkaria, mutta aina mummulassa katottiin jotaki disney channelia niin KC salainen agentti oli ihan paras [*]Mikä on ensimmäinen huvipuisto, jossa kävit? Gröna lund (ja sulmen tivoli sitä ennen) [*]Oletko koskaan syönyt intialaista ruokaa? En [*]Minkä nimen olisit saanut, jos olisit ollut vastakkaista sukupuolta? Vissiin Antti mutta en oo ihan varma että onko tää vaan joku feikki muistikuva. En oo viittiny kysyä enää uuelleen. [*]Osaatko viheltää? Joo [*]Mistä ostat farkkusi? H&M, cubus, kai gina tricot. Ja helsingin reissulla cropp oli hyvä farkkukauppa. [*]Mikä on viimeisin kehu, jonka olet saanut? Mulla on kuulemma ihanat silmät :D [*]Kuinka monet kengät omistat? Ehkä 7 [*]Mitä ruokaa vihasit aiemmin, mutta nyt rakastat? En oo hirveästi vihannu mitään ruokia niin en kyllä keksi mitään. Mutta jos otetaan toisin päin niin oon alkanu vältteleen nuudeleita.. [*]Onko sinulla outoja kammoja? En tiiä onko outoja mutta: linnut (varsinki pienet + sorsat, joutsenet ja kuovit tmv mitä keväällä on pelloilla) ja sitten mua ällöttää suuresti ajatus siitä miten veri virtaa verisuonissa ja sydän sykkii. Mutta ei mua veri tai haavat oikeastaan ällötä. [*]Nukutko kaapinovi auki vai kiinni? Yleensä kiinni mutta ei mua häiritte jos oon unohtanu auki/ei mahu kiinni [*]Onko sinulla outoja tapoja? Mulla on joku pakkomielle siihen ettei mun kädet haisis pahalle niin haistelen niitä sitten huomaamattomasti pitkin päivää [*]Mitä elokuvaa voisit katsoa uudelleen ja uudelleen, ja pitää siitä aina yhtä paljon? Mulan (se näytelty versio). Ärsyttää ko oon hukannu sen levyn jonnekki.. [*]Tappavin asia maailmassa? Äikän tunnit 50v pick me- open kaa [*]Jos olisit rikollinen,mikä olisi ammattinimesi? (esim. autovaras) huumediileri tai joku mafiapomo (kröhöm jos kerran rikkoo lakia niin sama sitten kerralla kunnolla..) [*]Jos olisit kuolemaantuomittu, mikä olisi viimeinen toiveesi? Haluaisin kertoa muutamille ihmisille kuinka paljon välitän niistä ja kuin rakkaita ne mulle on. Ja että ne pärjää kyllä. [*]Mikä on mielestäsi ihmisen aisteista tärkein? Hmmm. Näkö tai kuulo. En osaa valita että kumpi [*]Kuinka monta tämän tapaista kyselyä olet tehnyt? En ihn kauhean montaa ko en jaksa. Nyt ignooraan mun säätöä niin en voi mennä snäppiin —> piti keksiä tekemistä [*]Mikä on typerin viihde, josta nautit? Vauva.fi keskustelujen lukeminen. Ja tappeleminen/riitely/mikä vaan viesteillä [*]Oletko koskaan osallistunut mielenosoitukseen? En. Ei oo kyllä ollu tilaisuuttakaan [*]Mikä on suurin elämän oppitunti, jonka olet oppinut vaikealla tavalla? Varmaan se että joskus on vaan parempi lopettaa kaveruus. [*]Jos voisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi? Se että olis jotenki noloa olla ihmisoikeuksien/tasa-arvon/ympäristön/minkä vaan puolella. Ettei kehtaa myöntää kaikille että mulle on ihan sama jos joku on vaikka homo tai tummaihonen. Mutta saatana ko siitäki vittuillaan ja huuellaan. (Ja tietenki sodat jne) [/LIST] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Random kysymyksiä 🧠
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja