Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Random kysymyksiä 🧠
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 153089" data-attributes="member: 16"><p>Ei kai tässä ku melekee 2 kk myöhässä keskusteluun mutta siis xD</p><p></p><p>Mistä yhdestä omistamastasi asiasta sinun pitäisi luopua mutta et voi?</p><p>•Erittäin hyvä kysymys, en keksi äkkiseltään mittää</p><p>Pystytkö tekemään spagaatin?</p><p>•En enää :') Joskus aikasemmin oon pystyny</p><p>Minkä ikäisenä opit ajamaan pyörällä?</p><p>•Öööh oisko ollu ku olin 6 v</p><p>Kuinka monessa maassa olet käynyt?</p><p>•En yhessäkää 😂😂</p><p>Mikä oli lempi-TV-ohjelmasi lapsena?</p><p>•Muumit ♡ (on muuten edelleen yks lemppareista) </p><p>Mikä on ensimmäinen huvipuisto, jossa kävit?</p><p>•Powerpark</p><p>Oletko koskaan syönyt intialaista ruokaa?</p><p>•No siis koulussahan ne aina on mainostanut että intialaista kastiketta tms :D </p><p>Minkä nimen olisit saanut, jos olisit ollut vastakkaista sukupuolta?</p><p>•En tiedä kehtaanko sanua koska se nimi annettiin mun pikkuveljelle</p><p>Osaatko viheltää?</p><p>•En enää sitäkään :'D</p><p>Mistä ostat farkkusi?</p><p>•En ite yleensä osta niitä koska en haluu tuhlata rahaa xD Mut siis sillon ku mulle ostetaan nii ne on just jostain KappAhlista tai Lindexiltä tms</p><p>Mikä on viimeisin kehu, jonka olet saanut?</p><p>•Poikaystävä sano mua suloiseksi :P</p><p>Kuinka monet kengät omistat?</p><p>•Öööhhh lasketaanko tähän neki joita en käytä? Siinä tapauksessa varmaa 5-7 kengät mut jos otetaan vaa ne joita käytän nii sit kahdet tai kolomet korkeintaa</p><p>Mitä ruokaa vihasit aiemmin, mutta nyt rakastat?</p><p>•Öööö lapsena vihasin pinaattikeittoa ja kaalilaatikkoa, mutta yläkoulun alussa rupesin tykkäämään niistä</p><p>Onko sinulla outoja kammoja?</p><p>•No mää en tiiä :'D</p><p>Nukutko kaapinovi auki vai kiinni?</p><p>•No miten se nyt sattuu jäämään, en jaksa aina laittaa sitä kiinni tosin mun molemmissa kaapeissa on lasiovet nii emt ei sillä oo ees välii onko ne auki vai kiinni</p><p>Onko sinulla outoja tapoja?</p><p>•Varmaan ties kuinka monia. </p><p>Mitä elokuvaa voisit katsoa uudelleen ja uudelleen, ja pitää siitä aina yhtä paljon?</p><p>•No kun en juuri kato elokuvia eikä oo motia kahtua niitä uudestaan xD </p><p>Tappavin asia maailmassa?</p><p>•Rakkaus :DD</p><p>Jos olisit rikollinen,mikä olisi ammattinimesi? (esim. autovaras)</p><p>•Peruskoulussa yleinen vitsi oli et mää oisin sarjamurhaaja sen takii ku ilme oli aina semmone et ihan ku oisin halunnu murhata jonku et varmaa sit se :'D</p><p>Jos olisit kuolemaantuomittu,mikä olisi viimeinen toiveesi?</p><p>•Haluun syödä suklaata ja makoilla mun poikaystävän kanssa sen loppuajan </p><p>Mikä on mielestäsi ihmisen aisteista tärkein?</p><p>•Kyl mää sanoisin että kuulo</p><p>Kuinka monta tämän tapaista kyselyä olet tehnyt?</p><p>•Monta :D</p><p>Mikä on typerin viihde, josta nautit?</p><p>•Mun (ja poikaystävän) naaman ja selän tutkiminen näppylöiden tms varalta vaikka tiiän ettei niitä kanttis puristella 😭</p><p>Oletko koskaan osallistunut mielenosoitukseen?</p><p>•En</p><p>Mikä on suurin elämän oppitunti, jonka olet oppinut vaikealla tavalla?</p><p>•Peräänvatvominen ei auta (ensimmäisen kerran jäläkee päätin että yhen päivän voin itkee mut sen jäläkee oon jo yli)</p><p>Jos voisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi?</p><p>•Poistaisin misogynian ynnä muun rasismin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 153089, member: 16"] Ei kai tässä ku melekee 2 kk myöhässä keskusteluun mutta siis xD Mistä yhdestä omistamastasi asiasta sinun pitäisi luopua mutta et voi? •Erittäin hyvä kysymys, en keksi äkkiseltään mittää Pystytkö tekemään spagaatin? •En enää :') Joskus aikasemmin oon pystyny Minkä ikäisenä opit ajamaan pyörällä? •Öööh oisko ollu ku olin 6 v Kuinka monessa maassa olet käynyt? •En yhessäkää 😂😂 Mikä oli lempi-TV-ohjelmasi lapsena? •Muumit ♡ (on muuten edelleen yks lemppareista) Mikä on ensimmäinen huvipuisto, jossa kävit? •Powerpark Oletko koskaan syönyt intialaista ruokaa? •No siis koulussahan ne aina on mainostanut että intialaista kastiketta tms :D Minkä nimen olisit saanut, jos olisit ollut vastakkaista sukupuolta? •En tiedä kehtaanko sanua koska se nimi annettiin mun pikkuveljelle Osaatko viheltää? •En enää sitäkään :'D Mistä ostat farkkusi? •En ite yleensä osta niitä koska en haluu tuhlata rahaa xD Mut siis sillon ku mulle ostetaan nii ne on just jostain KappAhlista tai Lindexiltä tms Mikä on viimeisin kehu, jonka olet saanut? •Poikaystävä sano mua suloiseksi :P Kuinka monet kengät omistat? •Öööhhh lasketaanko tähän neki joita en käytä? Siinä tapauksessa varmaa 5-7 kengät mut jos otetaan vaa ne joita käytän nii sit kahdet tai kolomet korkeintaa Mitä ruokaa vihasit aiemmin, mutta nyt rakastat? •Öööö lapsena vihasin pinaattikeittoa ja kaalilaatikkoa, mutta yläkoulun alussa rupesin tykkäämään niistä Onko sinulla outoja kammoja? •No mää en tiiä :'D Nukutko kaapinovi auki vai kiinni? •No miten se nyt sattuu jäämään, en jaksa aina laittaa sitä kiinni tosin mun molemmissa kaapeissa on lasiovet nii emt ei sillä oo ees välii onko ne auki vai kiinni Onko sinulla outoja tapoja? •Varmaan ties kuinka monia. Mitä elokuvaa voisit katsoa uudelleen ja uudelleen, ja pitää siitä aina yhtä paljon? •No kun en juuri kato elokuvia eikä oo motia kahtua niitä uudestaan xD Tappavin asia maailmassa? •Rakkaus :DD Jos olisit rikollinen,mikä olisi ammattinimesi? (esim. autovaras) •Peruskoulussa yleinen vitsi oli et mää oisin sarjamurhaaja sen takii ku ilme oli aina semmone et ihan ku oisin halunnu murhata jonku et varmaa sit se :'D Jos olisit kuolemaantuomittu,mikä olisi viimeinen toiveesi? •Haluun syödä suklaata ja makoilla mun poikaystävän kanssa sen loppuajan Mikä on mielestäsi ihmisen aisteista tärkein? •Kyl mää sanoisin että kuulo Kuinka monta tämän tapaista kyselyä olet tehnyt? •Monta :D Mikä on typerin viihde, josta nautit? •Mun (ja poikaystävän) naaman ja selän tutkiminen näppylöiden tms varalta vaikka tiiän ettei niitä kanttis puristella 😭 Oletko koskaan osallistunut mielenosoitukseen? •En Mikä on suurin elämän oppitunti, jonka olet oppinut vaikealla tavalla? •Peräänvatvominen ei auta (ensimmäisen kerran jäläkee päätin että yhen päivän voin itkee mut sen jäläkee oon jo yli) Jos voisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi? •Poistaisin misogynian ynnä muun rasismin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Random kysymyksiä 🧠
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja