Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
RATIKALLA KULKIJAT HELP!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 59642" data-attributes="member: 26"><p>mie oon aiemmin kulkenu ratikalla (useita kertoja), mutta muistikuva on hatarassa, että mitä pitää tehä ja näin.</p><p></p><p>about viikon päästä oon menossa Helsinkiin ja ratikalla pitäis päästä kulkemaan. aion hommata sen vuorokausilipun, mutta entäs sitten? tai kun hommaan sen ja astelen ratikkaan, niin mihin se kortti pitää lätkästä ja mitä sit tehä? oon tottunu bussissa lätkäsee sen bussikortin siihen lukijaan ja päässy vaan menee (ettei oo tarvinnu painaa mitään ylimäärästä), mutta muistaakseni ratikassa piti D:??? tai ainakin ekan kerran kun laitto sen siihen (että se ns. astu voimaan, vai)???</p><p></p><p>kun mie en yhtään muista :D voiko joku pliis kertoo ja neuvoo vaan...kaiken mahollisen :(??? tai ainakin, että mitä ton kortin kaa piti tehä xD</p><p></p><p>+ kun oottaa sitä ratikkaa siinä pysäkillä, niin miun ei tarvii heiluttaa kättä, niinkun bussin kaa? muistaakseni miun sisko (saatikka täti, jotka asuu Helsingissä), niin ei oo heiluttanu kättä tai mitään, että ne on vaan seissy :D? ja toki siinä varmasti on muitakin ihmisiä...</p><p></p><p>hävettää miten pihalla oon, mutta kun ei täällä pienellä paikkakunnalla mitään ratikoita oo :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 59642, member: 26"] mie oon aiemmin kulkenu ratikalla (useita kertoja), mutta muistikuva on hatarassa, että mitä pitää tehä ja näin. about viikon päästä oon menossa Helsinkiin ja ratikalla pitäis päästä kulkemaan. aion hommata sen vuorokausilipun, mutta entäs sitten? tai kun hommaan sen ja astelen ratikkaan, niin mihin se kortti pitää lätkästä ja mitä sit tehä? oon tottunu bussissa lätkäsee sen bussikortin siihen lukijaan ja päässy vaan menee (ettei oo tarvinnu painaa mitään ylimäärästä), mutta muistaakseni ratikassa piti D:??? tai ainakin ekan kerran kun laitto sen siihen (että se ns. astu voimaan, vai)??? kun mie en yhtään muista :D voiko joku pliis kertoo ja neuvoo vaan...kaiken mahollisen :(??? tai ainakin, että mitä ton kortin kaa piti tehä xD + kun oottaa sitä ratikkaa siinä pysäkillä, niin miun ei tarvii heiluttaa kättä, niinkun bussin kaa? muistaakseni miun sisko (saatikka täti, jotka asuu Helsingissä), niin ei oo heiluttanu kättä tai mitään, että ne on vaan seissy :D? ja toki siinä varmasti on muitakin ihmisiä... hävettää miten pihalla oon, mutta kun ei täällä pienellä paikkakunnalla mitään ratikoita oo :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
RATIKALLA KULKIJAT HELP!!!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja