ressu

leldos

Uusi
Liittynyt
22.6.2021
Viestejä
17
Reaktioarvo
4
Mul on siis yhteishaku seuraavana tulossa ja oon aatellu minne hakis. Oon ite Jyväskylästä kotosin, mut oon aatellu lähtee ressuun ib-linjalle. Äitin kans juteltii asiast ja se tukee mua asian kans 100%, joten ainut mikä mua estäis, olis et en pääsiskää sinne. Viimeks sinne tarvittii 8.92 ka ja mulla se oli nyt 8lk lopulla 9.2 (tavoitteena nostaa 3 numeroo 10 mun 2 kympi lisäks), JOTEN jos on kokemuksii tai tiiät jotain sielt kertokaa mulle! <3
 

nakkikioski

Harjoittelija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
3
Mul on siis yhteishaku seuraavana tulossa ja oon aatellu minne hakis. Oon ite Jyväskylästä kotosin, mut oon aatellu lähtee ressuun ib-linjalle. Äitin kans juteltii asiast ja se tukee mua asian kans 100%, joten ainut mikä mua estäis, olis et en pääsiskää sinne. Viimeks sinne tarvittii 8.92 ka ja mulla se oli nyt 8lk lopulla 9.2 (tavoitteena nostaa 3 numeroo 10 mun 2 kympi lisäks), JOTEN jos on kokemuksii tai tiiät jotain sielt kertokaa mulle! <3
heh pahoittelut myöhäsestä vastauksesta :) ite oon ressussa ja tykkään tosi paljon ! opettajat on yleisesti tosi mukavia ja avuliaita, opiskelijoihin on paljon luottoa. oon ite kansallisella puolella, mutta mulla on paljon ystäviä IB:ltä. mikä on hyvä tietää, on että IB-opiskelijat opiskelee pääsääntösesti erillisessä rakennuksessa kansallisen opiskelijoista. jotain kursseja voi toki ottaa myös sieltä kansallisen rakennuksesta, ja kyllä siellä saa käydä muutenkin esim. syömässä tai kavereita moikkaamassa (en kyllä suosittele siellä syömistä, IB-rakennuksen ruokala on paljon kivempi). jos on jotain kysyttävää vielä, niin kysy ihmeessä :)
 

nakkikioski

Harjoittelija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
3
ja siis varotan jo, että IB-rakennuksessa on samassa rakennuksessa myös yläasteelaiset, jotka on ahminut rakennuksen alimmat kerrokset täysin itselleen :poop: kaikki IB-lukiolaisten tunnit sijaitsevat siis 4&5-kerroksissa, + 6. kerroksessa on kirjasto. onnea päivittäisiin porrastreeneihin!
 

leldos

Uusi
Liittynyt
22.6.2021
Viestejä
17
Reaktioarvo
4
ja siis varotan jo, että IB-rakennuksessa on samassa rakennuksessa myös yläasteelaiset, jotka on ahminut rakennuksen alimmat kerrokset täysin itselleen :poop: kaikki IB-lukiolaisten tunnit sijaitsevat siis 4&5-kerroksissa, + 6. kerroksessa on kirjasto. onnea päivittäisiin porrastreeneihin!
kiitos tästä ihana <3 ootko minävuonna syntyny? mutsiis kiva kuulla et joku o valmiina jelppaa xd mutsiis joooo oks sit ib-puolella millasii opettajii ja onks sit opot millasii ja öö käviks ite siel avoimisovis sillonku teil oli että ollaa oponkaa mietitty et pitääks sinne eriksee ilmottautuu vai mikä juttu xd heii enosaa laittaa tääl privaviestii nii haluuks laittaa mulle nii voin antaa mun ig vaiks tai jotai :)
 
Ylös Pohja