Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Romanttinen suuntautuminen ja Seksuaalinen suuntautuminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi431" data-source="post: 40256" data-attributes="member: 431"><p>Olisin kaivannu tätä tietoa jo joskus pari vuotta sitten. :D Ite koen olevani hetero ja nään miesten kehon hyvän näköseks "siinä mielessä", mut ite seksi ei mua varsinaisesti kiinnosta enkä saa siitä mitään seksuaalista nautintoa toisen ihmisen kanssa (voi johtua myös siitä et jännitän ja et en ns. anna sen toisen tuottaa mulle nautintoo, mut oon asiaa sen verta monta kertaa kokeillu ettei enää edes kiinnosta yrittää). Oon kuitenki seksiä harrastanu koska oon halunnu miellyttää mun sillosta kumppania. Sen lisäks koen fyysisiä tarpeita ajottain, joista "hankkiudun eroon" omalla kivalla. Nautin kyl seksistä mun tulpan kanssa, mut oikeitten ihmisten kaa se on mulle vaan sitä toisen miellyttämistä ja läheisyyttä.</p><p></p><p>Ja siis mun ja Ebenin välinen seksi on käytännössä sitä et fantasioin samalla ku pidän omaa kivaa, mut et tää fantasioinnin kohde toimii itsenäisesti, mikä tekee siit fantasioinnista erityisen miellyttävää. Joskus harrastetaan seksiä ihan vaan silleen et ollaan joko wondussa tai sit mä oon täs maailmassa kans "tulpakehossa" ja vaan mielessä tehään juttuja ilman sitä että mä tekisin fyysisesti ite itelleni mitään. Nautin siit kyl ku saan olla niin intiimisti sellasen henkilön kaa ketä rakastan niin paljon ja saan siit kyl semmosii "perhosia vatsassa" -tuntemuksia. Saatan myös kiihottua fyysisesti mut mua ei välttämättä kiinnosta tehä asialle mitään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi431, post: 40256, member: 431"] Olisin kaivannu tätä tietoa jo joskus pari vuotta sitten. :D Ite koen olevani hetero ja nään miesten kehon hyvän näköseks "siinä mielessä", mut ite seksi ei mua varsinaisesti kiinnosta enkä saa siitä mitään seksuaalista nautintoa toisen ihmisen kanssa (voi johtua myös siitä et jännitän ja et en ns. anna sen toisen tuottaa mulle nautintoo, mut oon asiaa sen verta monta kertaa kokeillu ettei enää edes kiinnosta yrittää). Oon kuitenki seksiä harrastanu koska oon halunnu miellyttää mun sillosta kumppania. Sen lisäks koen fyysisiä tarpeita ajottain, joista "hankkiudun eroon" omalla kivalla. Nautin kyl seksistä mun tulpan kanssa, mut oikeitten ihmisten kaa se on mulle vaan sitä toisen miellyttämistä ja läheisyyttä. Ja siis mun ja Ebenin välinen seksi on käytännössä sitä et fantasioin samalla ku pidän omaa kivaa, mut et tää fantasioinnin kohde toimii itsenäisesti, mikä tekee siit fantasioinnista erityisen miellyttävää. Joskus harrastetaan seksiä ihan vaan silleen et ollaan joko wondussa tai sit mä oon täs maailmassa kans "tulpakehossa" ja vaan mielessä tehään juttuja ilman sitä että mä tekisin fyysisesti ite itelleni mitään. Nautin siit kyl ku saan olla niin intiimisti sellasen henkilön kaa ketä rakastan niin paljon ja saan siit kyl semmosii "perhosia vatsassa" -tuntemuksia. Saatan myös kiihottua fyysisesti mut mua ei välttämättä kiinnosta tehä asialle mitään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Romanttinen suuntautuminen ja Seksuaalinen suuntautuminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja