Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ryhmähaastattelu / kesätyö
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 15889" data-attributes="member: 154"><p>Olen pari kertaa ollut ja molemmilla kerroilla panikoin koska olen huono sosiaalisessa tilanteissa. Todellisuudessa se Ryhmähaastattelu oli sata kertaa siedettävämpi kuin yksilö haastattelut. Ei ollut yksin ns. Auktoriteettia vastaan eikä ollut yksin arvostelun kohde, vaan se jakautui tasaisesti meihin kaikkiin. Kukaan ei tuijottanut minua koko haastattelun ajan. Lisäksi huomaat että lähes kaikki muut haastateltavat ovat yhtä hermostuneita tai paniikissa joka antaa lisää itsevarmuutta kun tajuaa sen olevan normaalia. Meistä ketään ei oikein laitettu spottivaloon vaan kävimme ns. Ryhmäkeskustelua. Mulla molemmat olivat kahvilaan ja kysymyksiä oli mm. Lisääämyynti ja kuinka tehdä sitä. Joku juuri ehdotti että no osta pulla kahvin kanssa. Sitten he kysyivät että mitä muut on mieltä ja joku nostatti siihen kuinka se on asiakkaalle ärsyttävää ja saattaa ajaa he pois. Sitten mä sanoin että pitää olla tilannetajua ja esimerkiksi ei tuputtaa lisää ihmiselle jolla on jo kaikkea, tai esimerkiksi lapselle tarjota lisää (tähän annoin esimerkin vanhasta työstä jossa pomo valitti että en tehnyt lisämyyntiä 7 vuotiaalle joka selkeästi oli vain se 2 euroa). Eli käytännössä vain keskustelua aiheesta ryhmänä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 15889, member: 154"] Olen pari kertaa ollut ja molemmilla kerroilla panikoin koska olen huono sosiaalisessa tilanteissa. Todellisuudessa se Ryhmähaastattelu oli sata kertaa siedettävämpi kuin yksilö haastattelut. Ei ollut yksin ns. Auktoriteettia vastaan eikä ollut yksin arvostelun kohde, vaan se jakautui tasaisesti meihin kaikkiin. Kukaan ei tuijottanut minua koko haastattelun ajan. Lisäksi huomaat että lähes kaikki muut haastateltavat ovat yhtä hermostuneita tai paniikissa joka antaa lisää itsevarmuutta kun tajuaa sen olevan normaalia. Meistä ketään ei oikein laitettu spottivaloon vaan kävimme ns. Ryhmäkeskustelua. Mulla molemmat olivat kahvilaan ja kysymyksiä oli mm. Lisääämyynti ja kuinka tehdä sitä. Joku juuri ehdotti että no osta pulla kahvin kanssa. Sitten he kysyivät että mitä muut on mieltä ja joku nostatti siihen kuinka se on asiakkaalle ärsyttävää ja saattaa ajaa he pois. Sitten mä sanoin että pitää olla tilannetajua ja esimerkiksi ei tuputtaa lisää ihmiselle jolla on jo kaikkea, tai esimerkiksi lapselle tarjota lisää (tähän annoin esimerkin vanhasta työstä jossa pomo valitti että en tehnyt lisämyyntiä 7 vuotiaalle joka selkeästi oli vain se 2 euroa). Eli käytännössä vain keskustelua aiheesta ryhmänä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ryhmähaastattelu / kesätyö
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja