Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Saatanan kyrpä vitun perkeleen jumalauta että vihaan, VIHAAN matikkaa (pahottelut kiroilusta, mut nyt ei paljoo kiinnosta kiroilenko vai en)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 73704" data-attributes="member: 386"><p>Mie ihan oikeesti itken tällä hetkellä kun harmittaa ja vituttaa niin paljon</p><p></p><p>MIKSI olen niin paska etten ollenkaan pysy tahdissa mukana enkä tajua mistään mitään, kaikki yksinkertasimmatkin jutut menee sekasin miun päässä</p><p></p><p>Tipun kärryiltä koko ajan ja saan niissä laskuissa kunnon aivopieruja</p><p></p><p>Ja oon sentään kympillä enkä lukiossa, nii haluisko joku selittää miten tää voi silti tuntuu yheltä vitun painajaiselta</p><p></p><p>Miusta tuntuu et suorastaan ällöksyn matikkaa, se melkein etoo mua. Se on niin suurta pakkopullaa että huhhuh sentään. Ihan sama vaikka kuinka koittasin asennoitua siihen hyvin niin ei, ei muuten luonnistu</p><p></p><p>Tälläkin hetkellä pitäs tehä kotona joku 10 tehtävää ja niistä oon tehny 3, mut miun ei oo järkeä jatkaa kun en oo kärryillä edes noista aiemmista et miks ne meni niinku meni</p><p></p><p>Tiivistettynä vihaan itteeni, vihaan matikkaa ja vihaan koulua. Vihaan miun elämää mm. mt-ongelmien takia. Vihaan kaikkea.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 73704, member: 386"] Mie ihan oikeesti itken tällä hetkellä kun harmittaa ja vituttaa niin paljon MIKSI olen niin paska etten ollenkaan pysy tahdissa mukana enkä tajua mistään mitään, kaikki yksinkertasimmatkin jutut menee sekasin miun päässä Tipun kärryiltä koko ajan ja saan niissä laskuissa kunnon aivopieruja Ja oon sentään kympillä enkä lukiossa, nii haluisko joku selittää miten tää voi silti tuntuu yheltä vitun painajaiselta Miusta tuntuu et suorastaan ällöksyn matikkaa, se melkein etoo mua. Se on niin suurta pakkopullaa että huhhuh sentään. Ihan sama vaikka kuinka koittasin asennoitua siihen hyvin niin ei, ei muuten luonnistu Tälläkin hetkellä pitäs tehä kotona joku 10 tehtävää ja niistä oon tehny 3, mut miun ei oo järkeä jatkaa kun en oo kärryillä edes noista aiemmista et miks ne meni niinku meni Tiivistettynä vihaan itteeni, vihaan matikkaa ja vihaan koulua. Vihaan miun elämää mm. mt-ongelmien takia. Vihaan kaikkea. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Saatanan kyrpä vitun perkeleen jumalauta että vihaan, VIHAAN matikkaa (pahottelut kiroilusta, mut nyt ei paljoo kiinnosta kiroilenko vai en)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja