Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Säikähin tänään rutosti vaikka syy ei ehkä ollu niin kamala
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 3240" data-attributes="member: 16"><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Siis ku sain siltä yheltä sosiaalityöntekijältä käyntikortin sillon ku ne tuli käymään</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Siinä siis lukee sen nimi ja sit joku osoite ja puhelinnumero ja sähköposti yms.</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Mulla oli se koulussa mukana ja mulla oli se välitunnilla kädessä ku mietin et pitäiskö ottaa siihen yhteyttä.</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Sit ku tulin välitunnilta laitoin sen penkille ja menin riisumaan ulkovaatteet.</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">A, E ja K käveli siitä mun ohi ja näin sivusilmällä et A aiko ottaa sen kortin ja säikähin ihan hirveesti ja ryntäsin siihen ja huusin ihan tyhmällä äänellä joka ei ollu mun ääni et "Älä koske siihen!" Ja otin sen äkkiä pois.</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">A oli jotenki hämmentyneen kuulone ku se vastas et "Aha". Sit se kääntyy kävelemään toiseen päähän käytävää ja sano et "En ois halunnukkaa koskea". Vastasin melkeen kuiskaamalla et "Hyvä."</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)"></span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Se ei sit lopulta ilmeisesti ollu nähäny muuta ku sen tyypin nimen joka siinä luki mut jostakin syystä se ja E höpisi jostakin psykoterapeutista tai jostakin??</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)"></span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Mut anyway, en yhtään tajua miks säikähin niin pahasti, toki siinä luki vielä tyyliin et "Lastensuojelun tarpeen selvitystiimi" tai jtn sinne päin et </span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Toki A tietää kyllä mun asioista jo valamiiksi vähän liikaaki....</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 3240, member: 16"] [FONT=georgia][COLOR=rgb(85, 57, 130)]Siis ku sain siltä yheltä sosiaalityöntekijältä käyntikortin sillon ku ne tuli käymään Siinä siis lukee sen nimi ja sit joku osoite ja puhelinnumero ja sähköposti yms. Mulla oli se koulussa mukana ja mulla oli se välitunnilla kädessä ku mietin et pitäiskö ottaa siihen yhteyttä. Sit ku tulin välitunnilta laitoin sen penkille ja menin riisumaan ulkovaatteet. A, E ja K käveli siitä mun ohi ja näin sivusilmällä et A aiko ottaa sen kortin ja säikähin ihan hirveesti ja ryntäsin siihen ja huusin ihan tyhmällä äänellä joka ei ollu mun ääni et "Älä koske siihen!" Ja otin sen äkkiä pois. A oli jotenki hämmentyneen kuulone ku se vastas et "Aha". Sit se kääntyy kävelemään toiseen päähän käytävää ja sano et "En ois halunnukkaa koskea". Vastasin melkeen kuiskaamalla et "Hyvä." Se ei sit lopulta ilmeisesti ollu nähäny muuta ku sen tyypin nimen joka siinä luki mut jostakin syystä se ja E höpisi jostakin psykoterapeutista tai jostakin?? Mut anyway, en yhtään tajua miks säikähin niin pahasti, toki siinä luki vielä tyyliin et "Lastensuojelun tarpeen selvitystiimi" tai jtn sinne päin et Toki A tietää kyllä mun asioista jo valamiiksi vähän liikaaki....[/COLOR][/FONT] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Säikähin tänään rutosti vaikka syy ei ehkä ollu niin kamala
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja