Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
sain paniikkikohtauksen isäpuoleni takia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="omaperäinen" data-source="post: 136869" data-attributes="member: 1609"><p>Joka viikonloppu isäpuoleni ja äitini juo, ja heillä on siis tapana riidellä ihan helvetin kovaa samalla kun mä oon ahdistuneena kuuntelemassa omassa huoneessani. Pikkuveljeni on yleensä nukkumassa eikä herää riitelyyn jollain ihmeellä.</p><p></p><p>Viime perjantaina oli ehkä pahin riita ikinä, enkä saa sitä pois mun mielestä. </p><p></p><p>Olin vahtimassa pikkuveljeäni (7v) ja koiraa sillä välin kun isäpuoli ja mutsi oli saunassa. Rikoin vahingossa nimikyltin joka oli kiinni pikkuveljen huoneen ovessa, joten tehtiin uusi käyttämällä isäpuoleni konetta. Se oli siis ns "tulostuslaite" paitsi että se oli paljon pienempi ja helpompi käyttää. Me ei tiedetty ettei sitä saisi käyttää, joten kiinnitettiin se pikkuveljeni oveen.</p><p></p><p>Muutaman tunnin jälkeen he saapu humalaisena kotiin silllä välin kun pikkuveljeni oli nukkumassa. Olin omassa huoneessani koiran kanssa, kun isäpuoleni ryntäsi huoneeseeni kysyen että käytettiinkö hänen konetta ja vastasin että joo. Noin puolen tunnin kuluttua kuulin hirveetä huutoa olohuoneesta. Isäpuoleni siis huuteli kuinka paskasti meidät oltiin kasvatettu samalla kun äiti koitti puolustaa meitä.</p><p></p><p>Taas muutaman tunnin kuluttua huuto alkaa taas kun isäpuoli sanoo äidilleni että turpa kiinni ainakin kymmenisen kertaa. Isäpuoleni taas ryntäsi huoneeseeni ja sanoi "Tuu kertomaan sun äidilles turpa kiinni" </p><p></p><p>"En tuu. Tää ei kuulu mulle mitenkään joten jätä mut pois teidän jutuista" vastasin mä takas. Tiedän ettei varmaan ois kannattanu sanoo mitään takasin koska hän saattaa tulla vielä vihasemmaks, mutten voinu sille mitään.</p><p></p><p>Isäpuoleni huusi mulle et "häivy vittuun mun talosta" uudelleen ja uudelleen. Aloin saamaan paniikkikohtauksen koska se oli niin hiton ahdistavaa. Kädet vapisi, sydän tykytti ja heti kun hän lähti purskahdin itkuun. </p><p></p><p>Heti seuraavana päivänä en sanonu hälle mitään ja olin huoneessani koko päivän. En syönyt koska en halunnu olla samassa huoneessa kun hän. Heti sunnuntaina lähdin veljeni kämppään joka on armeijassa, joten sain luvan oleskella siellä perjantaihin asti. Sen jälkeen menen viikoks isälleni jonka jälkeen pitää mennä takasin äidille.</p><p></p><p>Oon kärsinyt masennuksesta 10-vuotiaasta asti koulukiusaamisen takia, ja olin itseasiassa ihan hyvässä kunnossa pari viikkoa ennen ku koko paska tapahtui. Oon hyvissä väleissä äitini kanssa, mut hän on niin rakastanu isäpuoleeni nähdäkseen kuinka paska tyyppi hän oikeasti on. Aina tulee huutoa pienistä jutuista ja on muutenkin ihan helvetin lapsellinen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="omaperäinen, post: 136869, member: 1609"] Joka viikonloppu isäpuoleni ja äitini juo, ja heillä on siis tapana riidellä ihan helvetin kovaa samalla kun mä oon ahdistuneena kuuntelemassa omassa huoneessani. Pikkuveljeni on yleensä nukkumassa eikä herää riitelyyn jollain ihmeellä. Viime perjantaina oli ehkä pahin riita ikinä, enkä saa sitä pois mun mielestä. Olin vahtimassa pikkuveljeäni (7v) ja koiraa sillä välin kun isäpuoli ja mutsi oli saunassa. Rikoin vahingossa nimikyltin joka oli kiinni pikkuveljen huoneen ovessa, joten tehtiin uusi käyttämällä isäpuoleni konetta. Se oli siis ns "tulostuslaite" paitsi että se oli paljon pienempi ja helpompi käyttää. Me ei tiedetty ettei sitä saisi käyttää, joten kiinnitettiin se pikkuveljeni oveen. Muutaman tunnin jälkeen he saapu humalaisena kotiin silllä välin kun pikkuveljeni oli nukkumassa. Olin omassa huoneessani koiran kanssa, kun isäpuoleni ryntäsi huoneeseeni kysyen että käytettiinkö hänen konetta ja vastasin että joo. Noin puolen tunnin kuluttua kuulin hirveetä huutoa olohuoneesta. Isäpuoleni siis huuteli kuinka paskasti meidät oltiin kasvatettu samalla kun äiti koitti puolustaa meitä. Taas muutaman tunnin kuluttua huuto alkaa taas kun isäpuoli sanoo äidilleni että turpa kiinni ainakin kymmenisen kertaa. Isäpuoleni taas ryntäsi huoneeseeni ja sanoi "Tuu kertomaan sun äidilles turpa kiinni" "En tuu. Tää ei kuulu mulle mitenkään joten jätä mut pois teidän jutuista" vastasin mä takas. Tiedän ettei varmaan ois kannattanu sanoo mitään takasin koska hän saattaa tulla vielä vihasemmaks, mutten voinu sille mitään. Isäpuoleni huusi mulle et "häivy vittuun mun talosta" uudelleen ja uudelleen. Aloin saamaan paniikkikohtauksen koska se oli niin hiton ahdistavaa. Kädet vapisi, sydän tykytti ja heti kun hän lähti purskahdin itkuun. Heti seuraavana päivänä en sanonu hälle mitään ja olin huoneessani koko päivän. En syönyt koska en halunnu olla samassa huoneessa kun hän. Heti sunnuntaina lähdin veljeni kämppään joka on armeijassa, joten sain luvan oleskella siellä perjantaihin asti. Sen jälkeen menen viikoks isälleni jonka jälkeen pitää mennä takasin äidille. Oon kärsinyt masennuksesta 10-vuotiaasta asti koulukiusaamisen takia, ja olin itseasiassa ihan hyvässä kunnossa pari viikkoa ennen ku koko paska tapahtui. Oon hyvissä väleissä äitini kanssa, mut hän on niin rakastanu isäpuoleeni nähdäkseen kuinka paska tyyppi hän oikeasti on. Aina tulee huutoa pienistä jutuista ja on muutenkin ihan helvetin lapsellinen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
sain paniikkikohtauksen isäpuoleni takia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja