Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Sain sydärin tänään :')
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 65977" data-attributes="member: 16"><p>Niinku </p><p></p><p>AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA</p><p></p><p>Oikeesti</p><p>Rutto</p><p>Apua</p><p>En kestä</p><p>Se tapahtu oikeesti</p><p>Itken</p><p>Saan sydärin ku vielä aattelen sitä hetkeä </p><p></p><p>Apua</p><p>En ossaa päättää olikstää ihanaa vai kamalaa </p><p></p><p>Siis </p><p>Siis </p><p>Siis</p><p></p><p></p><p>Meillä oli koulusta hieman yli kilsan päässä sijaitsevalla yleisurheilukentällä (jep, täällä käpykylässä on semmonenki lol) liikuntatunti</p><p>Olin tulossa sieltä ja olin just kaupan kohalla</p><p>Aattelin et kipasen siitä rinteen (joo siinä on semmone jyrkkä rinne alas ja vasemmalla on kauppa ja sit oikealla mennee semmone kävelytie kirjastolle) kautta sinne kirjastolle</p><p>Sit ku alan kävelee sitä rinnettä alas ja M:n perheen auto tulee sieltä alhaalta ja kääntyy kauppaan</p><p>Etupenkillä näytti istuvan <strong><em>M</em></strong></p><p>Mut en ollu varma</p><p></p><p>Hidastin kävelyvauhtia</p><p></p><p>Ja sit ku ne pysäköi sinne pihalle näin et se oikeesti <strong>oli</strong> siellä</p><p>Olin kahen vaiheilla et meenkö sinne kauppaan vai enkö mee</p><p>Sit lopulta mun jalat ohjas mut sinne (siis oikeesti, annoin jalkojen päättää ku en tiennyt mitä tekisin)</p><p>Jäin piiloon sinne karkkihyllyille ja aattelin et jos se tulis sinne kauppaan ja mää voisin nähä sen</p><p>Olin siellä pari minuuttia</p><p>Mietin et mitä ostasin ihan vaan näön vuoksi ja sit rupesin miettii et ehkei se ees tuu jos se oottaa autossa tai jos se ei tuu sinne karkkihyllyille kuitenkaan <strong><em>MUTTA</em></strong> sit se <strong>tuli</strong> sinne kuitenki ja mää olin <strong>ihan</strong> yksin siellä!!!!!!!!! Niinku hyvä etten sydäriä saanu</p><p>Sit menin hitaasti sitä kohti ja se katto mua ku olin menossa siitä ohi (muuta reittiä ei ollu) ja siis mää varmaan näytin ihan kauhistuneelta ja siltä et purskahan itkuun ihan just</p><p>Sit viivyttelin vielä kassalla et näkisin sen vielä ja se sit käveli mun eellä ulos</p><p></p><p>Ja mää niinku kävelin sydän syrjällää kotia ja tärisin koko matkan</p><p></p><p>Ja itkin </p><p></p><p>Tajusin taas et kui ruton ikävä mulla sitäki on </p><p></p><p>Mää en käsitä </p><p>Miten se et mää nään sen kerran saa mut taas tuntee itteni ihan täysin rakastuneeksi??? </p><p>Tässä ei todellakaan oo mitään järkee enää </p><p>Ollu pitkiin aikoihin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 65977, member: 16"] Niinku AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Oikeesti Rutto Apua En kestä Se tapahtu oikeesti Itken Saan sydärin ku vielä aattelen sitä hetkeä Apua En ossaa päättää olikstää ihanaa vai kamalaa Siis Siis Siis Meillä oli koulusta hieman yli kilsan päässä sijaitsevalla yleisurheilukentällä (jep, täällä käpykylässä on semmonenki lol) liikuntatunti Olin tulossa sieltä ja olin just kaupan kohalla Aattelin et kipasen siitä rinteen (joo siinä on semmone jyrkkä rinne alas ja vasemmalla on kauppa ja sit oikealla mennee semmone kävelytie kirjastolle) kautta sinne kirjastolle Sit ku alan kävelee sitä rinnettä alas ja M:n perheen auto tulee sieltä alhaalta ja kääntyy kauppaan Etupenkillä näytti istuvan [B][I]M[/I][/B] Mut en ollu varma Hidastin kävelyvauhtia Ja sit ku ne pysäköi sinne pihalle näin et se oikeesti [B]oli[/B] siellä Olin kahen vaiheilla et meenkö sinne kauppaan vai enkö mee Sit lopulta mun jalat ohjas mut sinne (siis oikeesti, annoin jalkojen päättää ku en tiennyt mitä tekisin) Jäin piiloon sinne karkkihyllyille ja aattelin et jos se tulis sinne kauppaan ja mää voisin nähä sen Olin siellä pari minuuttia Mietin et mitä ostasin ihan vaan näön vuoksi ja sit rupesin miettii et ehkei se ees tuu jos se oottaa autossa tai jos se ei tuu sinne karkkihyllyille kuitenkaan [B][I]MUTTA[/I][/B] sit se [B]tuli[/B] sinne kuitenki ja mää olin [B]ihan[/B] yksin siellä!!!!!!!!! Niinku hyvä etten sydäriä saanu Sit menin hitaasti sitä kohti ja se katto mua ku olin menossa siitä ohi (muuta reittiä ei ollu) ja siis mää varmaan näytin ihan kauhistuneelta ja siltä et purskahan itkuun ihan just Sit viivyttelin vielä kassalla et näkisin sen vielä ja se sit käveli mun eellä ulos Ja mää niinku kävelin sydän syrjällää kotia ja tärisin koko matkan Ja itkin Tajusin taas et kui ruton ikävä mulla sitäki on Mää en käsitä Miten se et mää nään sen kerran saa mut taas tuntee itteni ihan täysin rakastuneeksi??? Tässä ei todellakaan oo mitään järkee enää Ollu pitkiin aikoihin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Sain sydärin tänään :')
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja